• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران تاکید کرد:

انتشار بیش از هزار و ۵۰۰ اثر دفاع مقدس در یک سال

  • کد خبر : 199896
  • 16 مهر 1402 - 8:53
انتشار بیش از هزار و ۵۰۰ اثر دفاع مقدس در یک سال
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ اثر از نمایشگاه قبلی تا این نمایشگاه منتشر شده که این عدد قابل توجه است.

به گزارش عصر همدان علی رمضانی در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان با بیان اینکه به تعبیر رهبر انقلاب استان همدان سرآمد در موضوع دفاع مقدس بود گفت: در این نمایشگاه آثار و افکار از شهدای دفاع مقدس مهمان استان همدان هستند و ما برای استقبال نگران نیستیم.

او با اشاره به اینکه با دل گرم و اطمینان استان همدان برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ اثر از نمایشگاه قبلی تا این نمایشگاه منتشر شده که این عدد قابل توجه است.

رمضانی ادامه داد: در این نمایشگاه میزبان عناوین متعددی هستیم، با روایت حماسه و رشادت‌های رزمندگان توسط خانواده شهدا شاهد صدور روحیه انقلابی و دفاع مقدس خواهیم بود.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران تاکید کرد: در آینده به صدها برابر آثار حوزه دفاع مقدس که فرموده رهبر معظم انقلاب است خواهیم رسید.

هفت هزار کتاب در معرض دید مردم قرار گرفته است

در ادامه این مراسم مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه ۷هزار کتاب توسط ۱۱۰ ناشر در این نمایشگاه حضور دارند افزود: در این نمایشگاه ۱۰ نشست ویژه برگزار میشود و کتاب های تقریظ شده رهبر انقلاب در غرفه خاصی به نمایش گذاشته شده است.

سردار آزادی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس را گنج می‌دانند گفت: کتاب می‌تواند این گنج را به نسل جدید نشان دهد.

او با تاکید براینکه همدان در حوزه نشر کتاب‌های دفاع مقدس خوب عمل کرده است، تصریح کرد: استان همدان در سطح ملی توانسته کتابهای دفاع مقدس را در معرض دید مردم قرار دهد و خود را معرفی کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر دشمن در نقطه‌ای حماقت کند همان نقطه گورستان او می‌شود معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز به برکت مجاهدت در دوران دفاع مقدس بازدارندگی ملت ایران قابل قیاس نیست گفت: اگر دشمن در نقطه‌ای حماقت کند همان نقطه گورستان او خواهد شد.

سردار معروفی در افتتاحیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه عقبه استان همدان سرشار از عزت و بزرگی است گفت: امروز ایستادگان در مقابل دشمنان خدا در جنگ ترکیبی و در بستر فضای مجازی شما هستید، بزرگترین مسئولیت بر دوش شما ناشران و نویسندگان است.

 

او افزود: کار شما یک کار آفندی در مقابل دشمنان است و یک عملیات بزرگ فرهنگی در مقابل دشمنان هستید.

سردار معروفی با تاکید براینکه قلم نویسندگان از هر موشکی برای کشور موثرتر و برای دشمنان خطرناک‌تر است تصریح کرد: مثلث فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت کارسازترین در برابر دشمن است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز به برکت مجاهدت در دوران دفاع مقدس بازدارندگی ملت ایران قابل قیاس نیست و این به برکت ارزشها و فرهنگ مقاومت است.

او با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد مقاومت ما را بشکند گفت: گذشته ما پر افتخار است و این را باید با امروز پیوند بزنیم و آینده را بسازیم، ما بن‌بستی نداریم و ترویج آن مسئولیت امروز جامعه ماست.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایمن است و به برکت مجاهدت دفاع مقدس و هدایت و رهبری رهبر انقلاب، فضا، خاک و دریا برای دشمنان مسدود است.

او تاکید کرد: اگر امروز دشمن در نقطه‌ای حماقت کند همان نقطه گورستان او خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در کنار نوشتن خاطرات شهدا باید به سمت باز کردن گره ذهنی جوانان و نوجوانان برویم افزود: باید برای تبیین موضوعات کتاب بنویسیم.

سردار معروفی خطاب به دشمنان و طرفداران شعار زن زندگی آزادی گفت: ما جانمامان را فدای ناموس کرده و می‌کنیم، حالا شما برای ما از حقوق زن صحبت میکنید!؟

این مقام مسئول ادامه داد: حاج قاسم و شهید همدانی خودشان را سپر بلای ناموس کردند و حاج قاسم و بچه های مقاومت از ناموس دفاع کردند و ما این‌ها را باید برای جامعه مطرح و تبیین کنیم.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199896
  • دیدگاه‌ها برای انتشار بیش از هزار و ۵۰۰ اثر دفاع مقدس در یک سال بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.