• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

انتخاب مردم، ابتدا نظام و سپس آیت الله رئیسی بود

  • کد خبر : 118177
  • 30 خرداد 1400 - 13:05
انتخاب مردم، ابتدا نظام و سپس آیت الله رئیسی بود

در انتخابات اخیر متاسفانه بودند کسانی در داخل کشور که گول تبلیغات و تیزر های به ظاهر رنگارنگ و جذاب این رسانه ها را خوردند و به صف منافقان پیوستند و تاریخ و حَکَمیّت واقعه‌ای صفین تکرار شد. به گزارش عصر همدان؛ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران صبح جمعه بیست و هشتم خرداد ماه […]

در انتخابات اخیر متاسفانه بودند کسانی در داخل کشور که گول تبلیغات و تیزر های به ظاهر رنگارنگ و جذاب این رسانه ها را خوردند و به صف منافقان پیوستند و تاریخ و حَکَمیّت واقعه‌ای صفین تکرار شد.

به گزارش عصر همدان؛ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران صبح جمعه بیست و هشتم خرداد ماه با حضور مردم پر شور و انقلابی، در سطح استان همدان و کشور برگزار گردید.

در این دوره نیز دشمنان اسلام و انقلاب دست از دشمنی خصمانه بر نداشته و تمام داشته هایشان را به کار بردند تا مانع حرکت انقلابی مردم و برگزاری یک انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری شوند.

شبکه های معاند و مخالف نظام و امنیت ایران با تجهیزات رسانه ای و کار روانشناسی پا به عرصه گذاشتند تا رخنه ای بزرگ میان ملت و دولت ایجاد کنند.

متاسفانه بودند کسانی در داخل کشور که گول تبلیغات و تیزر های به ظاهر رنگارنگ و جذاب این رسانه ها را خوردند و به صف منافقان پیوستند و تاریخ و حَکَمیّت واقعه‌ای صفین تکرار شد.

در این دوره انتخابات، افراد انقلابی و جهادی به امر مقام معظم رهبری لبیک گفتند و همچون گذشته به پای صندوق های رای آمدند.

انتخاب مردم، آیت الله رئیسی بود

اما حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با آرای حداکثری به جناب آقای رئیسی و با تفاوت بسیار زیاد با نفرات بعدی به پایان رسید.

انتخاب مردم در همه ی شهر های کشور آقای رئیسی بود. فردی که با باور مردم و با توجه به رزومه کاری ایشان انتخاب شد تا چهار سال رئیس جمهور ایران باشد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118177
  • دیدگاه‌ها برای انتخاب مردم، ابتدا نظام و سپس آیت الله رئیسی بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.