• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

امکان پیش‌بینی دقیق خاموشی ها به دلیل تنش‌ها و نوسانات وجود ندارد

  • کد خبر : 128031
  • 20 شهریور 1400 - 8:40
امکان پیش‌بینی دقیق خاموشی ها به دلیل تنش‌ها و نوسانات وجود ندارد

نورالدین مرادیان‌عاشور عمده دلیل خاموشی برق را کمبود آب سدها و افزایش بی سابقه مصرف برق مشترکان دانست و افزود: متاسفانه در بیشتر مواقع بدلیل تنشها و نوسانات مصرف و تولید ، امکان پیش بینی دقیق خاموشی ها نخواهد بود و برنامه ها با احتمال ارائه می‌شود. نورالدین مرادیان‌عاشور، مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد در […]

نورالدین مرادیان‌عاشور عمده دلیل خاموشی برق را کمبود آب سدها و افزایش بی سابقه مصرف برق مشترکان دانست و افزود: متاسفانه در بیشتر مواقع بدلیل تنشها و نوسانات مصرف و تولید ، امکان پیش بینی دقیق خاموشی ها نخواهد بود و برنامه ها با احتمال ارائه می‌شود.

نورالدین مرادیان‌عاشور، مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به پایداری شبکه های توزیع برق شهرستان، اظهار کرد: این شبکه‌ها کاملاً پایدار است و هیچ مشکل فنی ندارد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان، توزیع کننده برقی است که به آن تحویل می‌شود، افزود: پیرو اطلاع‌رسانی‌های مکرر در گزارشات رسانه ها و جراید و اخبار صداوسیما خاموشی ها ناشی از کمبود نیروی تولید شده از طرف نیروگاههای کشور است‌.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد عمده دلیل خاموشی برق را کمبود آب سدها و افزایش بی سابقه مصرف برق مشترکان دانست و افزود: متاسفانه در بیشتر مواقع بدلیل تنشها و نوسانات مصرف و تولید ، امکان پیش بینی دقیق خاموشی ها نخواهد بود و برنامه ها با احتمال ارائه می‌شود.

وی از شهروندان خواست با صبروحوصله و سعه صدر و پیش بینی های لازم تا زمان رفع مشکل کشور در انجام وظایف ذاتی باری‌گر شرکت توزیع باشند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=128031
  • دیدگاه‌ها برای امکان پیش‌بینی دقیق خاموشی ها به دلیل تنش‌ها و نوسانات وجود ندارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.