• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

امکان جهش تولید با رفع موانع تولید/ آمادگی کامل بسیج برای تحق شعار سال در شهرستان رزن و درگزین

  • کد خبر : 56453
  • 07 فروردین 1399 - 12:44
امکان جهش تولید با رفع موانع تولید/ آمادگی کامل بسیج برای تحق شعار سال در شهرستان رزن و درگزین

سرهنگ داوود مهدوی با بیان اینکه برای احیا و جهش  تولید همه توان بسیج و سپاه را به کار خواهیم گرفت، گفت: بسیج برای تحقق شعار سال در شهرستان رزن و درگزین آمادگی کامل دارد. فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: جهش تولید از بستر رفع موانع تولید و […]

سرهنگ داوود مهدوی با بیان اینکه برای احیا و جهش  تولید همه توان بسیج و سپاه را به کار خواهیم گرفت، گفت: بسیج برای تحقق شعار سال در شهرستان رزن و درگزین آمادگی کامل دارد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: جهش تولید از بستر رفع موانع تولید و کسب کار می گذرد و مسئولان در سطح کشور و شهرستان باید به این سمت حرکت کنند.

وی با بیان اینکه در جهت افزایش تولید در سال گذشته برخی اقدامات در سطح منطقه صورت گرفت، افزود: امسال با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید باید این تلاش ها دو چندان شود.

مهدوی راه رسیدن به اقتصاد پایدار را جهش در تولید و به تبع آن صادرات برشمرد و گفت: نگاه به تولید در کشور باید اصلاح شود و کارگران و کارآفرینان باید به دید رزمندگان جبهه اقتصاد نگریسته شوند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به اتفاقات و حوادثی که در سال گذشته در سطح کشور رخ داد، خاطرنشان کرد: بیماری کرونا در روزهای پایانی سال مشکلاتی را برای بخش های مختلف کشور پدید آورده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اتفاقات سال ۹۸ و شهادت حاج قاسم سلیمانی بعنوان مهمترین رخداد سال گذشته، عنوان کرد: حضور میلیونی عاشقان این چهره فاخر ملی و جهانی در ایران و کشورهای منطقه دشمنان را به وحشت انداخته است.

وی در پایان بر به کارگیری تمام ظرفیت سپاه و بسیج برای تلاش جهش تولید در شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: در تمام حوزه ها و بخش ها آمادگی کامل خود را برای همراهی به دستگاه های اجرایی و تولیدی اعلام کرده ایم.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56453
  • دیدگاه‌ها برای امکان جهش تولید با رفع موانع تولید/ آمادگی کامل بسیج برای تحق شعار سال در شهرستان رزن و درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.