• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
فرماندار نهاوند تأکید کرد:

اقدام سریع نوسازی نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

  • کد خبر : 202198
  • 04 آبان 1402 - 8:58
اقدام سریع نوسازی نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
فرماندار نهاوند گفت: انتظار ما از اداره کل نوسازی مدارس این است که با همت جهادی پروژه‌های نیمه‌ تمام نهاوند را که مطالبه به‌حق مردم و دانش‌آموزان شهرستان است تحویل دهد.

به گزارش عصر همدان، جلسه شورای آموزش‌وپرورش به ریاست فرماندار و با حضور امام‌جمعه، مدیر آموزش‌وپرورش و سایر اعضا در سالن جلسات اداره آموزش‌وپرورش نهاوند برگزار شد.

در این جلسه در خصوص رایگان بودن سرویس دانش آموزان مدارس استثنایی، تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌وپرورش نهاوند، ساخت و تجهیز نمازخانه‌های مدارس، تعیین مبلغ شهریه مدارس بزرگ‌سالان و ساعت شروع و تعطیلی این مدارس بحث و بررسی شد.

احمدوند فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: شورای آموزش‌وپرورش یکی از بازوهای توانمند دستگاه تعلیم و تربیت است که می‌تواند در جهت حل مسائل و مشکلات آموزش‌وپرورش تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: آموزش‌وپرورش به‌عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، کانون مهم تعلیم، دانایی،‌ توانایی و خلاقیت است که می‌تواند باتربیت نیروهای ماهر و مستعد، در توسعه همه‌جانبه نقش بسزایی ایفا کند.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: همه مدیران شهرستان باید در راستای بهره‌گیری از خرد جمعی، ایجاد بستر مناسب جهت جلب مشارکت‌های مردمی و نیز به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت رفع مشکلات نظام تعلیم و تربیت گام بردارند.

احمدوند با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره روستاهای وراینه، سهران، جهان‌آباد، قشلاق و سیاه دره، اظهار داشت: انتظار ما از اداره کل نوسازی مدارس این است که باهمت جهادی، این پروژه‌ها را که مطالبهٔ به‌حق مردم و دانش‌آموزان شهرستان است، تحویل دهد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202198
  • دیدگاه‌ها برای اقدام سریع نوسازی نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.