• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

اقتصاد و درآمد پایدار اصلی‌ترین اولویت شهر ملایر است/ شهردار باید همتی قوی داشته باشد

  • کد خبر : 120850
  • 21 تیر 1400 - 10:05
اقتصاد و درآمد پایدار اصلی‌ترین اولویت شهر ملایر است/ شهردار باید همتی قوی داشته باشد

مظاهر روزبهانی گفت: قطعاً اصلی‌ترین اولویت امروز نه‌تنها در ملایر بلکه در کشور مسئله اقتصاد و در شهرداری‌ها بحث درآمد پایدار است که باید در این دوره از شورای اسلامی شهر ملایر به‌صورت ویژه به آن توجه شود. به گزارش عصر همدان؛ کمتر از یک ماه دیگر به آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی […]

مظاهر روزبهانی گفت: قطعاً اصلی‌ترین اولویت امروز نه‌تنها در ملایر بلکه در کشور مسئله اقتصاد و در شهرداری‌ها بحث درآمد پایدار است که باید در این دوره از شورای اسلامی شهر ملایر به‌صورت ویژه به آن توجه شود.

به گزارش عصر همدان؛ کمتر از یک ماه دیگر به آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باقی‌مانده است.

شهر ملایر دارای هفت عضو شورا است که با برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه اعضای منتخب مشخص شدند و با تائید انتخابات شهرستان منتظر حضور در صحن شورای اسلامی شهرستان هستند.

انتخاب شهردار و رسیدگی به معضلات شهر را می‌توان از مهم‌ترین اولویت‌های شورا دانست و که دراین‌بین اصلی‌ترین مسئله شناخت مشکلات شهر و اولویت‌بندی آن توسط اعضای شورا است.

منتخبین شورای شهر ملایر باهم‌افزایی و هم‌فکری می‌توانند در این دوره از شورای اسلامی نقشی مؤثر در پیشرفت شهر داشته باشند و رسانه عصر همدان برای بررسی مهم‌ترین اولویت‌های شهر ملایر و نظر اعضا درباره انتخاب شهردار با آن‌ها گفتگو داشته است و نظرات آن‌ها را در این دو مسئله جویا شده است.

مظاهر روزبهانی عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های شهر ملایر اظهار کرد: قطعاً اصلی‌ترین اولویت امروز نه‌تنها در ملایر بلکه در کشور مسئله اقتصاد و در شهرداری‌ها بحث درآمد پایدار است که باید در این دوره از شورای اسلامی شهر ملایر به‌صورت ویژه به آن توجه شود.

وی افزود: با حل مسائل مالی، اقتصادی و درآمدزایی هم می‌توان اشتغال‌زایی کرد و هم می‌توان مشکلات شهر را مرتفع کرد.
عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر بابیان اینکه در حال حاضر شهرداری ملایر دارای املاک فراوانی است که بسیار از آن‌ها بلااستفاده است تصریح کرد: می‌توان از این املاک در راستای درآمدزایی بهره برد و مشکلات اقتصادی را رفع کرد.

وی توجه به مسئله سرمایه‌گذاری را از دیگر اولویت‌های شهر دانست و تصریح کرد: ما در سال‌های اخیر بر روی سرمایه‌گذاران کار آن‌چنانی نکرده‌ایم و بسیاری از سرمایه‌گذاران از شهر ما خارج‌شده‌اند.

روزبهانی با اشاره به سخت‌گیری‌های موجود درراه سرمایه‌گذاری تأکید کرد: شورا باید با تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی صحیح در حوزه اقتصاد باعث جذب سرمایه‌گذاران شده که قطعاً ثمره آن اشتغال‌زایی برای جوانان و رونق شهر است.

وی توجه به کمیسیون‌های مختلف را از دیگر مسائل در پیشبرد اهداف شهر دانست و تأکید کرد: کمیسیون‌ها را می‌توان از نقاط قوت در هر شورا دانست.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر افزود: با استفاده از افراد متخصص، اساتید علمی و افراد موفق در بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی می‌توان در کمک به رفع مشکلات شهر کمک کرد.
وی در رابطه با انتخاب شهردار نیز بیان کرد: برای شهرداری باید کسی انتخاب شود که همتی قوی داشته باشد.
وی افزود: اعضای شورای شهر باید در انتخاب شهردار دقت لازم را داشته باشند و با یک هم‌افزایی بهترین فرد را برای شهرداری انتخاب کنند.

به گزارش عصر همدان؛ مظاهر روزبهانی به‌عنوان نخستین فردی که این رسانه با آن گفتگو داشته است مسئله اقتصاد و درآمد پایدار را اصلی‌ترین اولویت شهر ملایر دانست که در این دوره از شورا باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

با توجه به اینکه مسائل مالی همواره یکی از مشکلات اصلی در شهرداری‌ها است قطعاً اگر در این دوره از شورای اسلامی شهر ملایر به مسئله اقتصاد و درآمد پایدار توجه ویژه‌ای شود می‌تواند در پیشبرد اهداف شهر نقش مؤثری داشته باشد.

اجرای پروژه‌های جدید در شهر درگرو نبود مشکلات مالی است که توجه به مسئله درآمدهای پایدار می‌تواند دست شورا را برای تصویب اجرای طرح‌های جدید در شورا باز کند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120850
  • دیدگاه‌ها برای اقتصاد و درآمد پایدار اصلی‌ترین اولویت شهر ملایر است/ شهردار باید همتی قوی داشته باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.