• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

اقامه نماز عید فطر همدان در پیاده راه میدان امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 113584
  • 22 اردیبهشت 1400 - 10:08
اقامه نماز عید فطر همدان در پیاده راه میدان امام خمینی (ره)

مسلم مخفی در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: نماز عید سعید فطر امسال به امامت نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار می‌شود. به گزارش عصر همدان؛ مسلم مخفی معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در جمع خبرنگاران با تبریک […]

مسلم مخفی در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: نماز عید سعید فطر امسال به امامت نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ مسلم مخفی معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: نماز عید سعید فطر امسال به امامت نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار می‌شود.

وی افزود : نماز عید فطر از ساعت ۷ صبح در محل پیاده راه میدان امام خمینی(ره) و ابتدای خیابان شریعتی برگزار می شود.

مشاور رسانه امام جمعه همدان با بیان اینکه مقدمات و تدابیر لازم برای اقامه این نماز توسط شهرداری، ستاد نماز جمعه، ستاد اقامه نماز و دیگر دستگاه‌های مرتبط فراهم می‌شود، مطرح کرد: از مردم مومنی که علاقمند به حضور در این مراسم هستند می‌خواهیم تا سجاده، وسایل شخصی و ماسک و … همراه داشته باشند.

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اقامه نماز عید فطر گفت‌: به منظور جلوگیری از اجتماع بیش از حد و به دستور نماینده ولی فقیه نماز عید فطر در مساجد محلات که آمادگی و شرایط لازم را دارند نیز اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=113584
  • دیدگاه‌ها برای اقامه نماز عید فطر همدان در پیاده راه میدان امام خمینی (ره) بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.