• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

افزایش ۵۰ درصدی قیمت مواد شوینده/افزایش قیمت‌ها به دلیل بالا رفتن نرخ مواد اولیه است

  • کد خبر : 98218
  • 08 دی 1399 - 10:31
افزایش ۵۰ درصدی قیمت مواد شوینده/افزایش قیمت‌ها به دلیل بالا رفتن نرخ مواد اولیه است

علی روشن فرزاد گفت: متاسفانه مواد شوینده در کشور افزایش ۵۰ درصدی داشته است. به گزارش عصر همدان، متاسفانه هر از چند گاهی شاهد بالارفتن قیمت برخی محصولات یا کالاها در بازار هستیم چرا که دولت نتوانسته بخشی از منابع لازم تولیدکنندگان را مطابق قانون تامین کند و حالا شاهد افزایش ۵۰ درصدی قیمت مواد […]

علی روشن فرزاد گفت: متاسفانه مواد شوینده در کشور افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

به گزارش عصر همدان، متاسفانه هر از چند گاهی شاهد بالارفتن قیمت برخی محصولات یا کالاها در بازار هستیم چرا که دولت نتوانسته بخشی از منابع لازم تولیدکنندگان را مطابق قانون تامین کند و حالا شاهد افزایش ۵۰ درصدی قیمت مواد شوینده هستیم.

قیمت‌گذاری محصولات و مواد شوینده و هر نوع کالای تولیدی دیگری براساس مولفه های مختلف تاثیر گذار بر قیمت تمام شده انجام می‌شود و حالا که مردم با بیماری کرونا درگیر هستند و بالتبع از مواد شوینده مختلفی برای ضدعفونی استفاده می کنند شاهد افزایش ۵۰ درصدی مواد شوینده هستیم.

علی روشن فرزاد، رئیس اتحادیه محصولات بهداشتی اتاق اصناف همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه افزایش ۵۰ درصدی مواد شوینده را در کشور داریم.

وی افزود: قیمت‌گذاری محصولات و مواد شوینده و هر نوع کالای تولیدی دیگری براساس مولفه های مختلف تاثیر گذار بر قیمت تمام شده انجام می‌شود و زمانی که قیمت مواد اولیه و خام افزایش پیدا کند بالتبع افزایش محصول تولید شده را خواهیم داشت.

رئیس اتحادیه محصولات بهداشتی گفت: مواد اولیه مورد نیاز تولید این بخش به دو روش تامین می شود که بخشی از آن از طریق واردات و بخشی نیز از بورس انرژی تهیه می شود.

وی با اشاره به افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت مواد اولیه شوینده ها به دلیل افزایش قیمت ارز و همچنین افزایش قیمت مواد اولیه در بورس انرژی گفت: افزایش قیمت مواد شوینده اجتناب ناپذیر است و تثبیت قیمت در این بخش با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98218
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۵۰ درصدی قیمت مواد شوینده/افزایش قیمت‌ها به دلیل بالا رفتن نرخ مواد اولیه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.