• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

افزایش ۱۳ هزار کلاس به ظرفیت آموزش و پرورش/ مجموعه طرح ها در کل کشور بیش از ۲۶۰۰ پروژه است

  • کد خبر : 70610
  • 22 خرداد 1399 - 12:31
افزایش ۱۳ هزار کلاس به ظرفیت آموزش و پرورش/ مجموعه طرح ها در کل کشور بیش از ۲۶۰۰ پروژه است

محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه مجموعه طرح های آموزشی، ورزشی، پرورشی و رفاهی فرهنگیان در کل کشور بیش از ۲۶۰۰ پروژه است، گفت: بیش از ۱۳ هزار کلاس به مجموعه ظرفیت کلاس های آموزش و و پرورش اضافه می شود. به گزارش عصر همدان؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر […]

محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه مجموعه طرح های آموزشی، ورزشی، پرورشی و رفاهی فرهنگیان در کل کشور بیش از ۲۶۰۰ پروژه است، گفت: بیش از ۱۳ هزار کلاس به مجموعه ظرفیت کلاس های آموزش و و پرورش اضافه می شود.

به گزارش عصر همدان؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح استخر بزرگ آموزش و پرورش منطقه ۲ همدان اظهار کرد: مجموعه طرح های آموزشی، ورزشی، پرورشی و رفاهی فرهنگیان در کل کشور بیش از ۲۶۰۰ پروژه است.

وی افزود: این مجموعه ها و طرح ها تا پایان سال به تدریج به بهره برادری می رسند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار کلاس به مجموعه ظرفیت کلاس های آموزش و و پرورش اضافه خواهد شد، ادامه داد: موضوع تحرک بدنی دانش موزان و مراقبت از سلامت آن ها فوق العاده اهمیت دارد و موضوع کرونا این ضرورت را برجسته تر کرد که  باید از سلامت دانش آموزان مراقبت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: احداث مجموعه های آموزشی، ورزشی، پرورشی و رفاهی برای این است که فرصت های بهتر و مناسب تری در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.

وی هدف از ارائه فرصت های بهتر را سلامت و تربیت روح دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: ما به تقویت جنبه های علمی، فناوری و عرصه های مختلف می پردازیم و به موضوع سلامت جسمی دانش آموزان نیز توجه داریم.

حاجی میرزایی گفت: تا پایان سال ۲۶۰۰ پروژه داریم که در میان آن، طرح های پروشی و استخر سالن های ورزشی هم وجود دارد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70610
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۱۳ هزار کلاس به ظرفیت آموزش و پرورش/ مجموعه طرح ها در کل کشور بیش از ۲۶۰۰ پروژه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.