• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

افزایش قیمت خودسرانه کالاها ممنوع است/ افزایش قیمت بنزین تاثیری بر روی قیمت کالاهای دیگر ندارد

  • کد خبر : 32009
  • 24 آبان 1398 - 18:39
افزایش قیمت خودسرانه کالاها ممنوع است/ افزایش قیمت بنزین تاثیری بر روی قیمت کالاهای دیگر ندارد

فرماندار نهاوند گفت: افزایش قیمت سوخت با هدف اجرای عدالت صورت گرفته و تاثیری بر نرخ دیگر اقلام و کالاهای مصرفی مردم ندارد و با هر گونه سوءاستفاده و گرانفروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین برخوردجدی می شود. به گزارش عصر همدان؛ جلسه فوق العاده ستاد تنظیم باز نهاوند  امروز با دستور کار اتخاذ تدابیر […]

فرماندار نهاوند گفت: افزایش قیمت سوخت با هدف اجرای عدالت صورت گرفته و تاثیری بر نرخ دیگر اقلام و کالاهای مصرفی مردم ندارد و با هر گونه سوءاستفاده و گرانفروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین برخوردجدی می شود.
به گزارش عصر همدان؛ جلسه فوق العاده ستاد تنظیم باز نهاوند  امروز با دستور کار اتخاذ تدابیر ناشی از افزایش قیمت بنزین در سطح شهرستان به دستور فرماندار نهاوند برگزار شد.
مراد ناصری در این جلسه اظهار کرد: دغدغه همه مدیران استان و در راس همه استاندارد همدان و همچنین مجموعه مدیران شهرستان نهاوند کنترل و نظارت در حوزه های مختلف بازار است.
ناصری گفت: افزایش قیمت سوخت با هدف اجرای عدالت صورت گرفته و تاثیری بر نرخ دیگر اقلام و کالاهای مصرفی مردم ندارد.
فرماندار نهاوند با بیان این مطلب که از این ماه منابع حاصل از اجرای طرح یاد شده به صورت پیش پرداخت به حساب خانواده ها واریز می شود، افزود: جلوگیری از قاچاق سوخت، صرفه جویی در مصرف بنزین و بهبود معیشت مردم از فواید اصلاح قیمت بنزین است که با تدبیر دولت اجرا می‌شود.
ناصری گفت: افزایش قیمت سوخت با هدف اجرای عدالت صورت گرفته و تاثیری بر نرخ دیگر اقلام و کالاهای مصرفی مردم ندارد و با هر گونه سوءاستفاده و گرانفروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین برخوردجدی می شود.
انتهای پیام/س.د
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=32009
  • دیدگاه‌ها برای افزایش قیمت خودسرانه کالاها ممنوع است/ افزایش قیمت بنزین تاثیری بر روی قیمت کالاهای دیگر ندارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.