• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

افتتاح همزمان ۷ پروژه برق رسانی در شهرستان بهار با اعتبار ۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان

  • کد خبر : 126459
  • 07 شهریور 1400 - 8:14
افتتاح همزمان ۷ پروژه برق رسانی در شهرستان بهار با اعتبار ۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی چندین پروژه عمرانی در بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برادری قرار گرفت. به گزارش عصرهمدان، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی چندین پروژه عمرانی […]

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی چندین پروژه عمرانی در بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برادری قرار گرفت.

به گزارش عصرهمدان، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی چندین پروژه عمرانی در بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برادری قرار گرفت.

افتتاح سردخانه ۲ هزار تنی مجدی با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶ نفر با حضور مسئولان مورد بهره برادری قرار گرفت.

همچنین پروژه احداث و بهره برادری خروجی برق صنایع غذایی بهار با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان و نیز افتتاح همزمان ۷ پروژه برق رسانی در شهرستان بهار با اعتبار بالغ بر ۸ میلیار و ۱۲۵ میلیون تومان انجام شد.

از دیگر پروژه هایی که در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره برادری رسید: ساماندهی رودخانه و اجرای طرح هادی روستای رسول آباد سفلی از توابع بخش مرکزی بهار شامل؛ ساماندهی مسیر رودخانه به طول ۲۶۲ متر مربع، آسفالت ریزی ۴۰۰۰متربع معابر ، جدولگذاری به طول ۱۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان افتتاح گردید.

افتتاح یک واحد مسکن محرومین در روستای رسول آباد سفلی از توابع بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۲۰۵میلیون تومان و در مساحت۸۶ متر مربع احداث شده است از دیگر پروژه های این روز بود.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126459
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح همزمان ۷ پروژه برق رسانی در شهرستان بهار با اعتبار ۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.