• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
با حضور فرمانده سپاه استان همدان انجام شد؛

افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در نهاوند

  • کد خبر : 206192
  • 13 آذر 1402 - 7:35
افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در نهاوند
با حضور فرمانده سپاه استان همدان چندین طرح بهسازی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی افتتاح و توزیع پنج سری جهیزیه در شهرستان نهاوند انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، بهره برداری از طرح بهسازی و آسفالت روستای دره ابراهیم نهاوند با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان و سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران انجام شد.

در این طرح که مسئولان بنیاد مسکن نهاوند هم حضور داشتند طرح بهسازی و اجرای آسفالت روستای دره ابراهیم از توابع بخش مرکزی نهاوند که با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه شهرستان اجرا شد به بهره برداری رسید.

این روستا ۱۵۶ خانوار و ۴۸۵ نفر جمعیت دارد و برای اجرای این طرح ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است و بیش از ۱۴ هزار مترمربع آسفالت، ۳۰۰ متر مربع پیاده روسازی و جدول گذاری و زیرسازی نیز در این روستا انجام شده است.

همچنین در ادامه حضور سردار مجیدی در نهاوند یک واحد مسکن محرومین که با همکاری کمیته امداد، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در روستای بابارستم و شهرک سلگی ساخته شده بود به بهره برداری رسید.

برای این طرح ۱۱۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن و با همکاری جهادگران احداث شد.

اهدای پنج سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های امروز اجرایی با حضور فرمانده سپاه استان در نهاوند بود.

ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها در حدود ۴۰ میلیون تومان و شامل ۵ کالای اساسی است.

همچنین مرکز رشد و فناوری شهید گودرزی سپاه شهرستان افتتاح شد. این مرکز برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی بسیجیان و نخبگان دانشگاهی در محل کانون بسیج آماده شده است.

بررسی مشکلات کمپ بهبود و ترک اعتیاد معتادان متجاهر کوثر نهاوند با حضور مسئولان و شهرداران استان همدان دیگر برنامه انجام شده در نهاوند بود.

در این برنامه با حضور شهرداران ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد در کمپ و مرکز درمان و بازپروری معتادان کوثر نهاوند که مربوط به شهرهای جنوبی استان همدان است، جلسه ای برای بررسی و حل مشکلات این مرکز برگزار شد و شهرداران استان در خصوص بهبود شرایط و حل مشکلات این مرکز گفتگو کردند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206192
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.