• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

افتتاح خانه هلال شهر سرکان/خانه های هلال، گام موثری در راستای تاب آوری جامعه در برابر حوادث

  • کد خبر : 133733
  • 08 آبان 1400 - 8:27
افتتاح خانه هلال شهر سرکان/خانه های هلال، گام موثری در راستای تاب آوری جامعه در برابر حوادث

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در حاشیه افتتاح خانه هلال شهر سرکان گفت: با بهره گیری از خانه های می توان گام موثری در راستای تاب آوری جامعه در برابر حوادث برداشت. به گزارش عصرهمدان؛ صبح روز جمعه آیین افتتاح خانه هلال شهر سرکان با حضور محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و عضو هیئت […]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در حاشیه افتتاح خانه هلال شهر سرکان گفت: با بهره گیری از خانه های می توان گام موثری در راستای تاب آوری جامعه در برابر حوادث برداشت.

به گزارش عصرهمدان؛ صبح روز جمعه آیین افتتاح خانه هلال شهر سرکان با حضور محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان همدان، سنجربیگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، جلال نانکلی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان و مسئول خانه های هلال استان همدان و شهردار سرکان اعضای شورای شهر سرکان برگزار شد.

این خانه هلال به همت شهردار سرکان و شورای اسلامی شهر سرکان با در اختیار گذاشتن مکان و تجهیزات لازم تاسیس شد.

در این باره حجتی شهردار سرکان گفت: افتتاح خانه هلال می تواند در راستای سیاست های تمرکز زدایی و دسترسی بیشتر شهروندان به خدمات این مرکز باشد.

وی اظهار کرد: خدمات این خانه هلال؛ شامل آموزش های امداد و نجات، تشکیل تیم های امدادی و عملیاتی و پشتیانی در سوانح و حوادث موثر است.

سنجربیگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر سرکان، عنوان کرد: ظرفیت خانه‌های هلال، گام موثری در راستای تاب آوری جامعه در برابر سوانح و حوادث است.

وی اظهار کرد: با افتتاح خانه هلال شهرداری سرکان، شهروندان سرکانی می توانند با عضویت در آن از آموزش های خود امدادی و دگر امدادی بهره مند شوند و با سازماندهی در تیم های جوانان، داوطلبان و امداد و نجات در فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه و امدادی مشارکت کنند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133733
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح خانه هلال شهر سرکان/خانه های هلال، گام موثری در راستای تاب آوری جامعه در برابر حوادث بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.