• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

افتتاح اولین مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان کشور در همدان

  • کد خبر : 200615
  • 19 مهر 1402 - 11:02
افتتاح اولین مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان کشور در همدان
اولین مرکز تخصصی تئاتر کودکان و نوجوانان کشور در مرکز فرهنگی- هنری شماره 3 کانون پرورش فکری همدان افتتاح شد.
به گزارش عصر همدان؛ این مراسم با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری، مجید مختاری مسئول دفتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، احمد بیگلریان استاد حوزه تئاتر و نمایش، دانش آموزان دبستان آزادگان و جمعی از مادران و پدران برگزار شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم گفت: ۱۷ مهرماه در هفته ملی کودک به نام کودک، مشارکت، آگاهی، شکوفایی نامگذاری شده است.
معصومه ابراهیمی هژِیر ادامه داد: هفته ملی کودک زمانی است که ما بزرگترها صحبت ها و نیازهای شما کودکان و نوجوانان را بشنویم و برای آنها راهکار پیدا کنیم.
وی با اشاره به نامگذاری این روز برای کودکان و نوجوانان گفت: شما کودکان و نوجوانان باید در راه شکوفایی و آگاه سازی خود تلاش کنید و به سمت قله ای که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده اند با قدرت و مصمم حرکت کنید.
ابراهیمی هژیر خاطرنشان کرد: در این مرکز که قدمتی ۳۰ الی ۴۰ دارد کودکان و نوجوانان زیادی رشد کرده و استعدادیابی شده اند و امروز جایگاه خوبی دارند و افراد موفقی هستند.
وی افزود: بسیار خرسند هستیم که در هفته ملی کودک اولین مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان را با حضور کودکان فعال و خلاق این مرکز افتتاح می کنیم.
مدیرکل کانون گفت: باور دارم که با تلاش و کوشش مربی توانمند این کانون نوشین بیگلریان و وجود اعضایی خلاق و با استعداد این مرکز به عنوان یک مرکز جامع و کامل تئاتر کودک و نوجوان در سطح استان و کشور خواهد شد.
در این مراسم کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش خلاق همراه با موسیقی پرداختند.
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200615
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح اولین مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان کشور در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.