• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اعتراف یک سارق به ۲۱ فقره سرقت در اسدآباد

  • کد خبر : 96008
  • 19 آذر 1399 - 11:47
اعتراف یک سارق به ۲۱ فقره سرقت در اسدآباد

سردار سلمان امیری از اعتراف یک سارق به ۲۱ فقره سرقت در اسدآباد خبر داد و گفت: یک مالخر نیز با مقدار زیادی وسایل مسروقه خانه‌های باغی شناسایی شد. به گزارش عصر همدان سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اخبار رسیده مبنی بر اینکه دونفر با هویت مشخص […]

سردار سلمان امیری از اعتراف یک سارق به ۲۱ فقره سرقت در اسدآباد خبر داد و گفت: یک مالخر نیز با مقدار زیادی وسایل مسروقه خانه‌های باغی شناسایی شد.

به گزارش عصر همدان سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اخبار رسیده مبنی بر اینکه دونفر با هویت مشخص و با همدستی یکدیگر در امر سرقت و فروش وسایل خانه‌های باغی سطح مزارع شهرستان فعالیت دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس اسدآباد قرار گرفت، اظهار کرد: در این زمینه پلیس در یک اقدام ضربتی با ورود به منزل، موفق به دستگیری یکی از سارقان وکشف مقداری اموال مسروقه خانه باغی شدند.
.
وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع با هماهنگی قضائی، و حضور ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری۱۱ اسد آباد انجام شد، تصریح کرد : متهم در بازجویی هایی پلیسی به تعداد۲۱ فقره انواع سرقت خانه باغی با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

امیری از شناسایی یک نفر مالخر و کشف مقدار زیادی وسایل مسروقه خانه‌های باغی سطح شهرستان خبر داد و افزود: شناسایی افراد مالباخته به منظور استرداد اموال به آنان آغاز شده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده ومعرفی متهمان به مراجع قضائی، از کشاورزان خواست با رعایت توصیه های پلیسی اموال با ارزش خود را به اماکن امن انتقال دهند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=96008
  • دیدگاه‌ها برای اعتراف یک سارق به ۲۱ فقره سرقت در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.