• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
امام جمعه اسدآباد:

اعتراض به کودک‌کشی در غزه، هر روز هم کم است

  • کد خبر : 204370
  • 25 آبان 1402 - 15:50
اعتراض به کودک‌کشی در غزه، هر روز هم کم است
امام جمعه شهرستان اسدآباد از برگزاری راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در این شهر همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: هر روزی که شاهد کودک‌کشی و ستم بر ملت مظلوم منطقه غزه هستیم، باید تجمع انزجارآمیز و راهپیمایی دشمن‌شکن داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، صبح امروز حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در دفتر خود، گفت: با جنایات و خونخواری که امروز در غزه است و شاهد شهید شدن کودکان، زنان و ملت مظلوم و ستمدیده این منطقه از جهان هستیم، هر روز را راهپیمایی و تجمع انزجارآمیز از استکبار جهانی داشته باشیم، کم است.

وی با بیان اینکه در لندن هر هفته یک راهپیمایی اعتراضی به جنایات آمریکا و اسرائیل برگزار می‌شود، افزود: این وظیفه همه ملت‌های مسلمان است که در مقابله با خونخواری و جنایات و کودک‌کشی‌ها در غزه به پاخیزند و این راهپیمایی و تجمعات اعتراضی به رژیم جعلی به لحاظ سیاسی بسیار مؤثر است.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری راهپیمایی در روز شنبه همزمان با سراسر کشور در شهر اسدآباد، گفت: این راهپیمایی روز شنبه بعدازظهر ساعت ۱۵ از مقابل دفتر امام جمعه آغاز و تا تجمع راهپیمایی‌کنندگان در مقابل شهرداری این شهر ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر دستگاه‌های فرهنگی باید در مسیر راهپیمایی و تجمع مردم با برپایی ایجاد ایستگاه‌های صلواتی از مردم قدرشناسی کنند، گفت: گروه سرود و برپایی نمایشگاه عکس از غزه می‌تواند لحظاتی از روزهای سخت ملت مظلوم این منطقه را برای عموم مردم به نمایش بگذارد.

حجت‌الاسلام موحدی یکی از اهداف بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی را در حوزه استکبارستیزی خواند و افزود: حمایت از انجمن‌ها و تشکل‌ها در عرصه نقد غرب‌زدگی و راهکار مقابله با آن یکی از موضوعاتی است که در اساسنامه بنیاد سیدجمال آمده و باید به عنوان یکی از اهداف استکبارستیزی برای آن برنامه داشت.

وی با تأکید بر همراهی کارکنان و رؤسای ادارات با مردم در راهپیمایی روز شنبه، گفت: مردم و البته همه کارکنان ادارات و نهادها با چفیه که نماد فلسطینی‌هاست، در راهپیمایی حاضر شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با تأکید بر اینکه بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی باید در راستای مبارزه به صهیونیست، در حوزه استکبارستیزی ورود و برنامه‌های متنوعی در طول سال داشته باشد، افزود: امروز شاهد به شهادت رساندن کودکان مظلومی هستیم که باید با اجرای برنامه‌های مختلف ندای آنان را به گوش جهان رساند.

سرهنگ امیدعلی الیاسی با اشاره به کودک‌کشی در غزه، افزود: این راهپیمایی و تجمع انزجارآمیز با محوریت حضور کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویان است که انتظار می‌رود همه مردم هم در این راهپیمایی همراهی کنند.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی هم در این تجمع ایستگاه صلواتی برپا کنند.

در این جلسه خبرنگار ما با اشاره به مشکل سیستم صوتی مناسب در راهپیمایی‌های اسدآباد، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی و تهیه پوستر و تراکت در دستان راهپیمایی‌کنندگان را پیشنهاد کرد.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204370
  • دیدگاه‌ها برای اعتراض به کودک‌کشی در غزه، هر روز هم کم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.