• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

اشتغال کبودراهنگ آمار یا واقعیت؟ تکلیف مردم را مشخص کنید

  • کد خبر : 135052
  • 22 آبان 1400 - 12:34
اشتغال کبودراهنگ آمار یا واقعیت؟ تکلیف مردم را مشخص کنید

طی چند روز گذشته انتشار خبری پیرامون تحقق صد در صدی تعهد اشتغال شهرستان کبودراهنگ در سامانه رصد، مردم این شهرستان را دچار سردرگمی و موج عظیمی از سوالات و ابهامات در اذهان عمومی به وجود آمده است. به گزارش عصرهمدان؛ طی چند روز گذشته انتشار خبری پیرامون تحقق صد در صدی تعهد اشتغال شهرستان […]

طی چند روز گذشته انتشار خبری پیرامون تحقق صد در صدی تعهد اشتغال شهرستان کبودراهنگ در سامانه رصد، مردم این شهرستان را دچار سردرگمی و موج عظیمی از سوالات و ابهامات در اذهان عمومی به وجود آمده است.

به گزارش عصرهمدان؛ طی چند روز گذشته انتشار خبری پیرامون تحقق صد در صدی تعهد اشتغال شهرستان کبودراهنگ در سامانه رصد، مردم این شهرستان را دچار سردرگمی و موج عظیمی از سوالات و ابهامات در اذهان عمومی به وجود آمده است.

معلوم نیست که در انتهای مسئولیت مدیران ارشد این شهرستان تا چه اندازه این آمارها به واقعیت نزدیک است و هدف از ارائه چنین آمارهایی چیست ولی هر چه هست مردم از این اقدام بسیار ناراحت و ارائه آمارهای بدون سند را توهین به شعور خود می دانند.

شاید شهرستان کبودراهنگ در سامانه رصد بالاترین تحقق اشتغال را دارا باشد اما آیا این عدد و ارقام تا چه میزان به واقعیت نزدیک است؟
متاسفانه در طول هشت سال دولت تدبیر با وجود اینکه چراغ تدبیر و امید در کبودراهنگ به کلی خاموش بود ولی بارها شاهد ارائه چنین آمارهای غیر واقعی در سطح شهرستان بودیم.

حال خواسته مردم انقلابی و مظلوم شهرستان کبودراهنگ از استاندارد همدان پیگیری و راستی آزمایی در خصوص دلایل ارائه چنین آمارهایی از سوی مسئولین در این شهرستان است؟

مردم منتظر پاسخ اقناع کننده از سوی استاندارد ی و مسئولین شهرستان کبودراهنگ هستند!

رستمی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=135052
  • دیدگاه‌ها برای اشتغال کبودراهنگ آمار یا واقعیت؟ تکلیف مردم را مشخص کنید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.