• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

اشاعه گفتمان شهید مطهری در فضای مجازی، خنثی‌کننده شبهات نسل جوان

  • کد خبر : 183066
  • 12 اردیبهشت 1402 - 12:03
اشاعه گفتمان شهید مطهری در فضای مجازی، خنثی‌کننده شبهات نسل جوان

دادستان همدان با بیان اینکه خلاقیت اندیشه و پرداختن به مسایل روز و مبتلابه مردم در اندیشه شهید مطهری متبلور است، گفت: فعالان عرصه فضای مجازی و رسانه با شیوه های نوین در تولید محتواهایی فاخر، متنوع و جذاب؛ تفکر اندیشمندانه شهید مطهری را برای پاسخگویی به بسیاری از شبهات و هویت شناسی نسل جوان […]

دادستان همدان با بیان اینکه خلاقیت اندیشه و پرداختن به مسایل روز و مبتلابه مردم در اندیشه شهید مطهری متبلور است، گفت: فعالان عرصه فضای مجازی و رسانه با شیوه های نوین در تولید محتواهایی فاخر، متنوع و جذاب؛ تفکر اندیشمندانه شهید مطهری را برای پاسخگویی به بسیاری از شبهات و هویت شناسی نسل جوان در بستر اینترنت اشاعه دهند.

به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر»؛ با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم، گفت: در کلام امام خمینی(ره) از معلمی به عنوان شغل انبیاء یاد شده، چرا که تربیت کنندگان بشریت محسوب می شوند و به حق سالروز آن شهید وارسته به نام روز معلم نامگذاری شده است.

وی عنوان کرد: شهید مطهری انسانی وارسته، بصیر و تبیین گری ناطق بود، کلام پرمغز او در راستای آگاهی بخشی جامعه در خفقان رژیم منحوس پهلوی بر کسی پوشیده نیست.

دادستان همدان با بیان اینکه ساده زیستی، بزرگ اندیشی، دغدغه مند مردم بودن، نگاه عمیق و گسترده و خلوص در نیت و عمل از ویژگی های برجسته آن شهید بزرگوار است، اظهار کرد: حرکت های عالمانه و اندیشمندانه شهید مطهری در خلق آثار متعدد و نگارش کتاب های متنوع نه تنها در آن دوران بلکه در زمان حال نیز می تواند در تبیین مسایل مختلف روز در حوزه های اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پاسخگو باشد.

خانجانی موقر با تاکید بر اینکه خلاقیت اندیشه و پرداختن به مسایل روز و مبتلابه مردم در اندیشه های شهید مطهری متبلور است، تصریح کرد: امروز جامعه باید به سمتی حرکت کند تا قلم ارزشمند آن شهید وارسته با استدلال هایی بی نظیری که بر پایه عقل و آموزه های دینی است برای نسل جوان بازگو شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از ترفندهای رسانه ای و تبلیغات گسترده در فضای مجازی ذهن جوانان ما را با شبهات بسیار پر کرده اند، تأکید کرد: جامعه ما برای رهایی از بخش عظیمی از این شبهات، نیازمند اشاعه اندیشه شهید مطهری است.

دادستان همدان عنوان کرد: جا دارد فعالان عرصه فضای مجازی و رسانه با شیوه های نوین در تولید محتواهایی فاخر، متنوع و جذاب تفکر آن شهید وارسته را در این فضا نشر دهند و در هویت شناسی به جوانان قدم مؤثری برادرند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183066
  • دیدگاه‌ها برای اشاعه گفتمان شهید مطهری در فضای مجازی، خنثی‌کننده شبهات نسل جوان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.