• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

«اسکای مال» از نظر فرهنگی و اقتصادی آثار مناسبی بر منطقه ندارد

  • کد خبر : 78366
  • 14 مرداد 1399 - 8:36
«اسکای مال» از نظر فرهنگی و اقتصادی آثار مناسبی بر منطقه ندارد

نرگس نوراله زاده با بیان اینکه نسب به ساخت پروژه اسکای مال انتقادات فراوانی داشته است، گفت: این پروژه آثار مناسبی از نظر فرهنگی، اقتصادی و ترافیکی بر منطقه نخواهد گذاشت اما با وجود همه انتقادات رای اکثریت اعضای شورا مثبت است. نرگس نوراله زاده، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان در گفتگو […]

نرگس نوراله زاده با بیان اینکه نسب به ساخت پروژه اسکای مال انتقادات فراوانی داشته است، گفت: این پروژه آثار مناسبی از نظر فرهنگی، اقتصادی و ترافیکی بر منطقه نخواهد گذاشت اما با وجود همه انتقادات رای اکثریت اعضای شورا مثبت است.

نرگس نوراله زاده، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه پروژه اسکای مال دارای پارکینگ، استخر، فضای ورزشی، فضای فرهنگی، فضای اقامتی و هتل است، گفت: این پروژه چند منظوره است و طبق آخرین اطلاعات زیربنای پروژه ۹۲ هزار متر است.

وی با اشاره به اینکه در شورا یکی از منتقدان پروژه اسکای مال بوده است، افزود: در مباحث مطرح شده در شورا نظر من این بود که ساخت پروژه آثار مناسبی از نظر فرهنگی، اقتصادی و ترافیکی بر منطقه نخواهد گذاشت.

نوراله زاده ادامه داد: با وجود همه انتقادات وارده، ارزیابی های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این پروژه در حال بررسی است و تا یک ماه و نیم دیگر نتیجه ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان با بیان اینکه پروانه ساخت این پروژه هنوز صادر نشده است، تصریح کرد: تمام اقدامات از قبیل نقشه های معماری، ارزیابی مسائل مالی و توافقات مالی با شهرداری انجام شده است و مراحل حوزه تاسیسات و سازه در نظام مهندسی در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه ابعاد خاک برادری پروژه وسیع است، گفت: زمین پروژه از نظر آزمایشات خاک نیاز به بررسی بیشتر داشته و مشاورانی در نظر گرفته شده تا مشخصات خاک زمین مجددا بررسی و در زمینه سازه به جمع بندی برسند.

نوراله زاده در پایان با تاکید براینکه طبق مصوبه ای در ستاد اقتصاد مقاومتی مجوز خاک برادری برای بررسی استقامت خاک اعطا شده است، افزود: با توجه به اینکه مقدمات قانونی طی شده و فقط مباحث استقامت خاک باقی مانده مجوز خاک برادری برای شروع تکمیل نقشه ها داده شده است.

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78366
  • دیدگاه‌ها برای «اسکای مال» از نظر فرهنگی و اقتصادی آثار مناسبی بر منطقه ندارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.