• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اسکان اضطراری یک خانواده تویسرکانی پس از آتش سوزی کامل یک خانه

  • کد خبر : 92738
  • 28 آبان 1399 - 9:53
اسکان اضطراری یک خانواده تویسرکانی پس از آتش سوزی کامل یک خانه

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از اسکان اضطراری یک خانواده به دنبال آتش سوزی کامل منزل مسکونی آنان در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار عصر همدان، اواخر شب گذشته به دنبال اطلاع جمعیت هلال احمر تویسرکان از آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان شهدا پشت مسجد اعظم، بلافاصله رضا عزیزی رئیس این […]

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از اسکان اضطراری یک خانواده به دنبال آتش سوزی کامل منزل مسکونی آنان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، اواخر شب گذشته به دنبال اطلاع جمعیت هلال احمر تویسرکان از آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان شهدا پشت مسجد اعظم، بلافاصله رضا عزیزی رئیس این جمعیت در شهرستان به همراه تیم امداد و نجات در محل حاضر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان در این باره با بیان اینکه علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست، گفت: در ارزیابی اولیه مشخص شد که منزل مسکونی با تمام وسایل داخل آن به طور کامل سوخته و تخریب شده است و امکان سکونت در آن وجود ندارد.

عزیزی افزود: به همین دلیل در کمترین زمان ممکن اسکان اضطراری توسط یک تخته چادر و امکانات اولیه کامل برای این خانواده در محل برقرار شد.

به گزارش عصر همدان؛ اسکان اضطراری یکی از وظایف اصلی و ذاتی جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف است.این جمعیت سازمانی مردم نهاد است که در سوانح و حوادث چه در حجم بالا و چه در حجم اندک برای کمک به مردم به میدان می آید.

در این نهاد علاوه بر ارائه آموزش های لازم درخصوص امداد و نجات، دوره های آموزشی درخصوص چادرزنی در کمترین زمان ممکن هم برای داوطلبان برگزار می شود تا اگر نیاز به اسکان اضطراری آسیب دیدگان در هر نقطه باشد سریع در حمایت از آنان وارد میدان شوند.

 

                                               

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92738
  • دیدگاه‌ها برای اسکان اضطراری یک خانواده تویسرکانی پس از آتش سوزی کامل یک خانه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.