• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

استقبال گسترده ورزشکاران همدانی در شبکه های اجتماعی از معرفی شهید شمسی پور بعنوان شهید شاخص جامعه ورزش کشور

  • کد خبر : 149490
  • 22 فروردین 1401 - 8:26
استقبال گسترده ورزشکاران همدانی در شبکه های اجتماعی از معرفی شهید شمسی پور بعنوان شهید شاخص جامعه ورزش کشور

در پی معرفی اسوه اخلاق و منش پهلوانی رزمنده دفاع مقدس ،مدافع حرم و جستجوگر نور شهید علیرضا شمسی پور بعنوان شهید شاخص جامعه ورزش کشور در سال ۱۴۰۱،پهلوانان و ورزشکاران همدانی با معرفی این شهید مردمی در شبکه های اجتماعی به بیان خاطرات و منش پهلوانی وی پرداختند. به گزارش عصرهمدان؛ در پی معرفی […]

در پی معرفی اسوه اخلاق و منش پهلوانی رزمنده دفاع مقدس ،مدافع حرم و جستجوگر نور شهید علیرضا شمسی پور بعنوان شهید شاخص جامعه ورزش کشور در سال ۱۴۰۱،پهلوانان و ورزشکاران همدانی با معرفی این شهید مردمی در شبکه های اجتماعی به بیان خاطرات و منش پهلوانی وی پرداختند.

به گزارش عصرهمدان؛ در پی معرفی اسوه اخلاق و منش پهلوانی رزمنده دفاع مقدس ،مدافع حرم و جستجوگر نور شهید علیرضا شمسی پور بعنوان شهید شاخص جامعه ورزش کشور در سال ۱۴۰۱،پهلوانان و ورزشکاران همدانی با معرفی این شهید مردمی در شبکه های اجتماعی به بیان خاطرات و منش پهلوانی وی پرداختند.

علیرضا احمدوند رئیس بسیج ورزشکاران کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دنبال برگزاری کنگره ۸۰۰۰شهید دفاع مقدس در همدان و به پیشنهاد بسیج ورزشکاران استان، شهید شمسی پور بعنوان شهید شاخص جامعه ورزش کشور معرفی شد .

وی ادامه داد: شهید شمسی پور از شهدایی هستند که دارای مرام و منش پهلوانی بودند، و از زمان دفاع مقدس در گردان غواصی حضور داشتند، همچنین مسئول تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران سپاه همدان، رئیس هیات های ورزشی، مدرس در چند رشته ورزشی را در کارنامه ورزشی خود داشته اند.

رئیس بسیج ورزشکاران همدان افزود: شهید در دوران بازنشستگی به تفحص و اعزام به سوریه نقش فعالی داشتند و در نهایت در حین تفحص در پنجوین عراق به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149490
  • دیدگاه‌ها برای استقبال گسترده ورزشکاران همدانی در شبکه های اجتماعی از معرفی شهید شمسی پور بعنوان شهید شاخص جامعه ورزش کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.