• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

استشمام عطر پرچم متبرک رضوی در شهر بهار+ تصاویر

  • کد خبر : 73545
  • 11 تیر 1399 - 11:43
استشمام عطر پرچم متبرک رضوی در شهر بهار+ تصاویر

کاروان فرهنگی مذهبی خادمیاران رضوی صبح امروز در شهر بهار حضور یافتند و فضای این شهر را با پرچم مطهر حرم رضوی عطرآگین کردند به گزارش عصر همدان، صبح امروز مراسمی جهت تقدیر از خیرین رزمایش مومنانه شهرستان بهار با حضور خادمیاران رضوی شهرستان بهار در سپاه ناحیه این شهر برگزار شد. در این مراسم […]

کاروان فرهنگی مذهبی خادمیاران رضوی صبح امروز در شهر بهار حضور یافتند و فضای این شهر را با پرچم مطهر حرم رضوی عطرآگین کردند

به گزارش عصر همدان، صبح امروز مراسمی جهت تقدیر از خیرین رزمایش مومنانه شهرستان بهار با حضور خادمیاران رضوی شهرستان بهار در سپاه ناحیه این شهر برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ مهدی هندی، فرمانده سپاه ناحیه بهار با خیرمقدم به مدعوین و تبریک میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام به بخشی از کمک های مومنانه مردم شهرستان بهار در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: حضور کاروان خادمیاران رضوی در شهرستان بهار مایه خرسندی است.

حجت الاسلام خراسانی از میهمانان کاروان فرهنگی مذهبی خادمیاران رضوی به بیان تفاوت جهاد اکبر و جهاد اصغر پرداخت و گفت: بزرگترین جهاد، جهاد با نفس است و خیرین و افرادی که در کمک های مومنانه شرکت کرده و به نیازمندان کمک رسانی می کنند از جمله افرادی هستند که در جهاد اکبر پا به میدان گذاشته اند.

این مراسم مداح کاروان به مدیحه سرایی پرداخت و همچنین از خیرین فعال در رزمایش کمک مومنانه، با اهدای لوح تقدیر، نبات و نمک متبرک رضوی تقدیر شد.

در ادامه این برنامه ها کاروان زیر سایه خورشید با پرچم متبرک رضوی در منزل مرحوم فرهاد وکیلی جوان مرگ مغزی که هشت عضو از بدنش اهدا شده بود حضور پیدا کردند و از خانواده این مرحوم دلجویی کردند.

مادر مرحوم وکیلی با خیر مقدم به خادمیاران به تشریح چگونگی فوت فرزندش پرداخت و گفت: پسرم هر سال به حرم مطهر امام رضا مشرف می شد و سه بار توفیق زیارت کربلا نصیبش شده بود.

وی افزود: ۴۸ ساعت بعد از اینکه پسرم دچار مرگ مغزی شد، پیکرش را برای اهدای عضو به تهران انتقال دادیم و هشت عضو از بدنش را به هشت نفر اهدا کردیم تا پیکر بی جان فرهاد جان دوباره ای به پیکر دیگران ببخشد و این رخداد در دهه کرامت اتفاق افتاد.

مرحوم فرهاد وکیلی در سال ۹۵ و در سن ۲۶ سالگی دچار مرگ مغزی و هشت عضو از پیکرش اهدا شد.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=73545
  • دیدگاه‌ها برای استشمام عطر پرچم متبرک رضوی در شهر بهار+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.