• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

استان همدان به لحاظ اعتبارات، از وضعیت بسیار خوبی در کشور برخوردار است

  • کد خبر : 86762
  • 11 مهر 1399 - 2:34
استان همدان به لحاظ اعتبارات، از وضعیت بسیار خوبی در کشور برخوردار است

‍ حمیدرضا حاجی بابایی گفت: از کلیه فرصت‌ها به‌صورت هماهنگ با هدف توسعه استان. استفاده شود. به گزارش عصر همدان ، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی توسعه و، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که به‌صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران انجام شد، گفت: با توجه به وضعیت […]

‍ حمیدرضا حاجی بابایی گفت: از کلیه فرصت‌ها به‌صورت هماهنگ با هدف توسعه استان. استفاده شود.

به گزارش عصر همدان ، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی توسعه و، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که به‌صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران انجام شد، گفت: با توجه به وضعیت کشور در شرایط تحریم‌ها، استان همدان از نظر اعتبارات در بهتری وضعیت قرار دارد.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندارد محترم، مدیران و دستگاه‌‌های اجرایی، استان همدان در وضعیت قابل قبولی قرار دارد. به شخصه شاهدم که به‌صورت هماهنگ، دقیق و بهترین‌ روش‌ها، از فرصت‌های موجود در استان همدان استفاده می‌شود.

حاجی بابایی تأکید کرد: استان همدان به بلوغی رسیده که عموم مردم از اقدامات و فعالیت‌هایی که در گوشه‌‌کنار استان انجام شده و در حال انجام است لذت می‌برند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام کلیه پروژه‌های سال ۱۳۹۹ در اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد. اکنون با توجه به پروژه‌‌ها زیادی که در دستور کار قرار دارد، فرمانداران در استان به دنبال جذب اعتبارات برای شهرستان خود هستند.

انتهای پیام/د

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86762
  • دیدگاه‌ها برای استان همدان به لحاظ اعتبارات، از وضعیت بسیار خوبی در کشور برخوردار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.