• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

استاندارد ی همدان در این وضعیت اقتصادی اسفبار، از فرمانداران و مدیران نمونه اش تقدیر می کند!

  • کد خبر : 86842
  • 12 مهر 1399 - 9:56
استاندارد ی همدان در این وضعیت اقتصادی اسفبار، از فرمانداران و مدیران نمونه اش تقدیر می کند!

مشکلات کشور چه زیرساختی باشد و چه حاصل وضعیت تحریمها در هر دو صورت تیم دولت و رئیس جمهور محترم ۷ سال سکان اجرایی و البته با دست اندازی به قانون اساسی سکان بسیاری موارد دیگر در کشور را در دست داشته اند و باید به سبب تمام ضربات سنگینی که به کشور وارد کرده […]

مشکلات کشور چه زیرساختی باشد و چه حاصل وضعیت تحریمها در هر دو صورت تیم دولت و رئیس جمهور محترم ۷ سال سکان اجرایی و البته با دست اندازی به قانون اساسی سکان بسیاری موارد دیگر در کشور را در دست داشته اند و باید به سبب تمام ضربات سنگینی که به کشور وارد کرده اند پاسخگو باشند.

به گزارش عصر همدان، در خبرهای آخر هفته گذشته مطلبی بهت آور و حیرت انگیز منتشر شد و همزمانی این خبر با اعلام ۳۰ هزار تومانی شدن قیمت ارز بر حیرت مخاطبان این خبر افزود.

خبر این بود که استاندارد ی همدان فرمانداران و مدیران ستادی و صفی برتر خود را معرفی کرده است.

وضعیت متشنج بازار ارز،افزایش بی سامان و بی ضابطه قیمت مواد غذایی و اقلام اساسی مردم و کاهش شدید قدرت خرید مردم چنان عرصه بر مردم تنگ کرده است که اقشار مختلف در سطح عمومی جامعه رمق هیچ آینده نگری بلند مدتی را ندارند.

دولت مستقیما و دقیقا مسبب وضعیت پیش آمده است و فرمانداران و استاندارد ان این دولت نیز در مشکلات بوجود آمده ولو اندک کاملاً مقصرند.

استاندارد دولتی که بزرگترین لطمه تاریخ را به برابری نرخ ارز در برابر دلار زده است و با نوشتن یادگاری بر دیوار سفارتخانه های خارجی، کشور را در لبه پرتگاهی از مشکلات قومی،فرهنگی و اجتماعی قرار داده است چگونه به خود اجازه می دهد از نمونه و برتر بودن استاندارد و فرماندار حرف بزند؟

این چه نمکی است که بر زخمهای این ملت می زنید و زندگی تلخ مردم در این روزها را تلخ تر تر می کنید؟

استاندارد محترم و هیئت همراه که حتی برای جذب آموزگاران استان نیز به فکر زادگاه خود است انگار شعارهای ساختارشکنانه چند روز گذشته مشتی قوم گرا را که حاصل ضعیف کردن کشور توسط دولت فخیمه است نشنیده اند.

استاندارد محترم! برای این مردم چه دسته گلی به ثمر آورده اید که اینک با تبلیغات بسیار و پروپاگاندای نادرست سعی در جا انداختن فرمانداران و بخشداران نمونه هستید؟

مشکلات کشور چه زیرساختی باشد و چه حاصل وضعیت تحریمها در هر دو صورت شما و رئیس جمهور محترم ۷ سال سکان اجرایی و البته با دست اندازی به قانون اساسی سکان بسیاری موارد دیگر در کشور را در دست داشته اید و باید به سبب تمام ضربات سنگینی که به کشور وارد کرده اید پاسخگو باشد.

آیا درست است که از نجابت و خویشتن داری این مردم و رهبری نظام که با فداکاری به خاطر دشمنان خارجی در برابر این همه سو مدیریت سکوت کرده اند اینگونه بهره برادری کنید و به فکر معرفی مدیران برتر خود باشید؟

در ۸ ماه مانده تاپایان دولت بهتر است به جای شو آف های و نمایش های بی ثمر تمام همت خود را برای جلب رضایت مردم که همان جلب رضایت خداوند است به کار ببندید.

استاندارد محترم همدان، مردم خسته اند از این همه نمایش و بی عملی، فکری برای دردهای آنان کنید.

پرزاد

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86842
  • دیدگاه‌ها برای استاندارد ی همدان در این وضعیت اقتصادی اسفبار، از فرمانداران و مدیران نمونه اش تقدیر می کند! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.