• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
5

از کارانداختن پدافند الکترونیکی آمریکا، مهمتر از موشکباران عین الاسد بود/ایران اولین کشور تحقیر کننده آمریکا در بُعد نظامی، پس از جنگ جهانی دوم

  • کد خبر : 99339
  • 18 دی 1399 - 10:11
از کارانداختن پدافند الکترونیکی آمریکا، مهمتر از موشکباران عین الاسد بود/ایران اولین کشور تحقیر کننده آمریکا در بُعد نظامی، پس از جنگ جهانی دوم

محمود قاسمی با اشاره به عملیات غرور آفرین عین الاسد گفت: ایران به جبهه مقاومت نشان داد که می توان با قلدرهای بین المللی در افتاد و بعد از جنگ جهانی دوم، ایران اولین کشوری بود که به مواضع آمریکا حمله مستقیم کرد و آمریکا جرات پاسخگویی نداشت. محمود قاسمی کارشناس سیاسی در گفتگو با […]

محمود قاسمی با اشاره به عملیات غرور آفرین عین الاسد گفت: ایران به جبهه مقاومت نشان داد که می توان با قلدرهای بین المللی در افتاد و بعد از جنگ جهانی دوم، ایران اولین کشوری بود که به مواضع آمریکا حمله مستقیم کرد و آمریکا جرات پاسخگویی نداشت.

محمود قاسمی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: در کنار سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سالگرد شکستن شاخ شیطان را داریم که بزرگترین پایگاه نظامی امریکا در عراق را موشک باران کردیم.

وی افزود: مهمتر از شلیک موشک ها در واقع خنثی کردن سیستم رهگیری موشکی و پدافند الکترونیکی امریکا بود.

قاسمی تاکید کرد: امریکا جزو کشورهای پیشرفته دنیاست که در هوافضا و ناسا حرفی برای گفتن دارد اما ایران توانست سیستم رهگیری آن را مختل کند.

کارشناس سیاسی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم ایران اولین کشوری بود که به امریکا اعلام کرد می زنم و انجام داد چرا که تا بحال قدرتهای بزرگی چون روسیه و چین هم چنین کاری نکرده اند.

قاسمی تاکید کرد: عملیات غرورآفرین عین الاسد به معنای پایان یافتن انتقام از آمران و قاتلان حاج قاسم سلیمانی نیست و به فرموده حضرت آقا علاوه بر انتقام راهبردی یعنی اخراج آمریکا از منطقه عاملان و آمران شهادت‌حاج‌قاسم‌سلیمانی هم قصاص خواهند شد.

این کارشناس سیاسی گفت: امروز مبارزان لبنانی و یمنی به این باور رسیدند که در برابر قلدرهای جهان ایستاد و در غزه اخیرا نمایشگاه موشک و پهپاد گذاشتند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99339
  • دیدگاه‌ها برای از کارانداختن پدافند الکترونیکی آمریکا، مهمتر از موشکباران عین الاسد بود/ایران اولین کشور تحقیر کننده آمریکا در بُعد نظامی، پس از جنگ جهانی دوم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.