• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اردوی جهادی سلامت دانشجویان بسیجی ملایر در حاشیه شهر+ تصاویر

  • کد خبر : 94056
  • 06 آذر 1399 - 12:07
اردوی جهادی سلامت دانشجویان بسیجی ملایر در حاشیه شهر+ تصاویر

ابوالفضل رضایی از برگزاری اردوی جهادی سلامت، ویزیت و توزیع ماسک رایگان به مناسبت هفته بسیج خبر داد. ابوالفضل رضایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با همکاری گروه پیشگیری سلامت شهید سیاهکالی و هلال‌احمر […]

ابوالفضل رضایی از برگزاری اردوی جهادی سلامت، ویزیت و توزیع ماسک رایگان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

ابوالفضل رضایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با همکاری گروه پیشگیری سلامت شهید سیاهکالی و هلال‌احمر دانشگاه اقدام به برگزاری اردوی جهادی سلامت کردند.

وی گفت: در این اردوهای جهادی هدف خدمات‌دهی به مناطق حاشیه شهر بود و محله نفت سیاه اردوی یک روزه جهادی در نظر گرفته شد.

رضایی با اشاره به حضور ۲۰ دانشجو بسیجی در این اردو تصریح کرد: ویزیت رایگان، آموزش صنوف برای پیشگیری از کرونا و توزیع ماس کرایگان برنامه‌های اردوی جهادی سلامت بسیج دانشجویی بود.

وی به توزیع ۳ هزار ماسک در بین مردم اشاره کرد و گفت: حضور مسئولین و پاسخ به مطالبات مردمی از دیگر برنامه‌های اردو جهادی بود که مسئولینی از شهرداری، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در محله نفت سیاه حاضر شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر با گلایه از مسئولین شبکه بهداشت و درمان به دلیل عدم حضور بیان کرد: نامه دعوت از این اداره ارسال شد اما در اردو حاضر نشدند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94056
  • دیدگاه‌ها برای اردوی جهادی سلامت دانشجویان بسیجی ملایر در حاشیه شهر+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.