• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

اردوی انتخابی تیم ملی هاکی چمنی ایران در همدان/ زمین چمن هاکی همدان تنها زمین استاندارد د کشور

  • کد خبر : 132465
  • 24 مهر 1400 - 9:05
اردوی انتخابی تیم ملی هاکی چمنی ایران در همدان/ زمین چمن هاکی همدان تنها زمین استاندارد د کشور

حسین ترابی گفت: اردوی انتخابی تیم ملی هاکی چمنی بزرگسالان کشور متشکل از ۴۵ نفر ورزشکار، مربیان، کادر فنی و تیم پزشکی به سرمربیگری رجب نورانی در همدان درحال برگذاری است. حسین ترابی، رئیس هیئت هاکی همدان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: اردوی انتخابی تیم ملی هاکی چمنی بزرگسالان کشور متشکل از ۴۵ […]

حسین ترابی گفت: اردوی انتخابی تیم ملی هاکی چمنی بزرگسالان کشور متشکل از ۴۵ نفر ورزشکار، مربیان، کادر فنی و تیم پزشکی به سرمربیگری رجب نورانی در همدان درحال برگذاری است.

حسین ترابی، رئیس هیئت هاکی همدان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: اردوی انتخابی تیم ملی هاکی چمنی بزرگسالان کشور متشکل از ۴۵ نفر ورزشکار، مربیان، کادر فنی و تیم پزشکی به سرمربیگری رجب نورانی در همدان درحال برگذاری است.

رئیس هیئت هاکی همدان در ادامه عنوان کرد: اولین اردو انتخابی در همدان و سه اردو دیگر در شهرهای دیگر و یک اردو نیز در خارج از کشور برگزار میشود.

ترابی در پایان افزود: ۴۵ ورزشکار از سیزده استان به اردو انتخابی تیم ملی دعوت شده اند که پنج نفر از آنها همدانی میباشند و در پایان این اردو ها ۲۲ نفر پیراهن تیم ملی هاکی چمنی ایران را به تن می کنند.

احمد کهریزی مربی تیم ملی هاکی چمنی ایران در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: این اردو با ۴۵ ورزشکار دعوت شده و با هدف انتخابات ۲۲ نفر به عنوان اعضای تیم ملی کشور، در همدان شروع به کار کرده است.

مربی تیم ملی هاکی چمنی ایران در ادامه عنوان کرد: در نخستین اردو بر تاکتیک های فردی ورزشکاران کار میشود و در اردو های بعدی تاکتیک های تیمی و گروهی و در نهایت آمادگی کامل تیم برای شرکت در مسابقات آسیایی را در برنامه داریم.

رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی چمنی ایران در گفتگو اختصاصی با خبرنگار عصر همدان گفت: اولین اردو تیم ملی هاکی چمنی ایران بعد از ۸ سال در همدان و تنها زمین استاندارد د کشور در حال برگزاری می باشد.

سرمربی تیم ملی درباره آمادگی ورزشکاران عنوان کرد: این اردو متشکل از ۴۵ بازیکن و به منظور تقویت و توسعه تاکتیک های فردی برگزار شده است تا انشالله به اهداف مورد نظر برسیم.

نورانی افزود: مسابقات آسیایی هاکی در بنگلادش برگزار می‌شود و ایران بعد از ۸ سال در مسابقات برون مرزی شرکت میکند.

 

سرمربی تیم ملی هاکی چمنی ایران در پایان افزود: زمین چمن هاکی همدان تنها زمین استاندارد د کشور است که بعد از رایزنی ها و پیگیری‌های مسئولان در آینده نزدیک زمین استادیوم آزادی تهران نیز تجهیز و به این سطح از استاندارد د می رسد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=132465
  • دیدگاه‌ها برای اردوی انتخابی تیم ملی هاکی چمنی ایران در همدان/ زمین چمن هاکی همدان تنها زمین استاندارد د کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.