• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
فرماندار شهرستان فامنین تاکید کرد:

ارتقا فرهنگ ترافیک و ایجاد رضایت در شهر فامنین

  • کد خبر : 198017
  • 30 شهریور 1402 - 9:47
ارتقا فرهنگ ترافیک و ایجاد رضایت در شهر فامنین
فرماندار شهرستان فامنین بر ایجاد رضایت در شهروندان با ارتقا فرهنگ ترافیک در سطح شهر تاکید کرد.

به گزارش عصر همدان؛ سید روح‌الله حسینی در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان فامنین گفت: هر چه بیشتر برای ارتقا فرهنگ ترافیک تلاش کنیم موجب ایجاد رضایت در بین شهروندان می شود.

وی با تقدیر از پیگیری مستمر اعضای شورا افزود: توجه به ارتقا فرهنگ ترافیک در سطح شهر باعث ارتقا امنیت جانی شهروندان می شود.

فرماندار فامنین افزود: لازم است هم طرح ترافیکی با نصب علائم و سرعتگاه‌ها  و هم  طرح مسائل ترافیکی در مساجد پیگیری شود. ما هرچه در ارتقا فرهنگ ترافیک تلاش کنیم موجب ایجاد رضایت در بین شهروندان می شود.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع مهم با شروع سال تحصیلی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و لازم است از علائم و نشانه‌های راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده با رنگ‌آمیزی و … در کنار مدارس استفاده شود.

فرماندار فامنین اظهار داشت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در مسیر توجیه والدین در مباحث ترافیکی اقدام خوبی است و لازم است نسبت به توجیه و اقناع قشر مخاطب از فضای مجازی بهتر استفاده شود.

حسینی بیان داشت: ایجاد و تقویت فرهنگ ترافیک در اولویت قرار بگیرد و با توجه به اینکه مردم شهرستان دارای فرهنگ غنی در مباحث مختلف هستند در بحث ترافیک نیز باید از این استفاده کنیم و دانش ترافیکی شهروندان را بالا ببریم.

انتهای خبر / ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198017
  • دیدگاه‌ها برای ارتقا فرهنگ ترافیک و ایجاد رضایت در شهر فامنین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.