• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای طرح توریستی بام نهاوند+ تصاویر

  • کد خبر : 93583
  • 04 آذر 1399 - 8:21
اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای طرح توریستی بام نهاوند+ تصاویر

سید سعید شاهرخی در سفر به نهاوند با حضور در مبادی ورودی این شهر از نحوه اجرای طرح محدودیت های کرونایی بازدید کرد و سپس بازدیدی از طرح گردشگری بام نهاوند انجام داد. به گزارش عصر همدان، سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان جهت بازدید از اجرای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی به نهاوند سفر کرد و […]

سید سعید شاهرخی در سفر به نهاوند با حضور در مبادی ورودی این شهر از نحوه اجرای طرح محدودیت های کرونایی بازدید کرد و سپس بازدیدی از طرح گردشگری بام نهاوند انجام داد.

به گزارش عصر همدان، سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان جهت بازدید از اجرای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی به نهاوند سفر کرد و از محورهای ورودی و خروجی این شهرستان بازدید و از عوامل اجرای این طرح قدردانی کرد.

استاندارد همدان در این بازدید ها از ورودی شهر نهاوند در میدان سیدالشهدا و ورودی میدان بیمارستان علیمرادیان نهاوند در راستای اجرای اعمال محدودیت‌ها و عدم ورود ماشین‌ها با پلاک غیربومی به داخل شهر بازدید کرد.

در این بازدید ها فرماندار و اعضای ستاد کرونا شهرستان نیز حضور داشتند.

شاهرخی ضمن تبریک هفته بسیج از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان به ویژه نیروهای بسیج، انتظامی، راهور و هلال احمر در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی شهر نهاوند تشکر و قدردانی کرد.

بازدید استاندارد همدان از طرح گردشگری و تفریحی بام نهاوند

استاندارد همدان در ادامه سفر خود به نهاوند از پروژه توریستی بام این شهر نهاوند بازدید و از روند اجرای این طرح ابراز رضایت کرد.

شاهرخی در این بازدید از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بام نهاوند و پیاده راه سعدی (قیصریه) خبر داد.

وی گفت: پروژه چهارباغ و بام نهاوند با توجه به بازدید در سنوات گذشته تغییر چشمگیری داشته و دگرگون شده و محل مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان خواهد بود.

استاندارد همدان ابراز امیدواری کرد با پایان ویروس کرونا شاهد حضور گسترده مردم در پروژه دیدنی بام نهاوند باشیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93583
  • دیدگاه‌ها برای اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای طرح توریستی بام نهاوند+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.