• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ادبی استان همدان به میزبانی بهار

  • کد خبر : 101737
  • 11 بهمن 1399 - 12:15
اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ادبی استان همدان به میزبانی بهار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و پپنجمین جشنواره ادبی استان همدان در بهار در دهه فجر ۹۹ خبر داد. حبیب شهنوازیان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اعلام این مطلب که امسال بهار میزبان بیست پنجمین جشنواره […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و پپنجمین جشنواره ادبی استان همدان در بهار در دهه فجر ۹۹ خبر داد.

حبیب شهنوازیان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اعلام این مطلب که امسال بهار میزبان بیست پنجمین جشنواره ادبی استان همدان بود اظهار داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار خواهد شد.

شهنوازیان تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره ادبی را ۱۰۸ نفر از شعرا و مولفین و ادبای استان برشمرد وافزود: در این جشنواره ۲۵۳ اثر به دبیرخانه رسیده که آثار کوتاه در ۶ بخش و در موضوعات مختلف تفکیک شده اند.

وی ادامه داد: در بخش داستان کوتاه ۵۰ اثر، شعر معاصر ۶۵ اثر، شعر قدیم ۵۰ اثر و ۱۲ کتاب در بخش تالیف کتاب برای دبیرخانه ارسال شده که این آثار همگی به کمیته داوران ارائه شده و پس از داوری نتایج اعلام خواهد شد.

شهنوازیان اذعان داشت: در این جشنواره از حضور ۶ داور بهره مند هستیم که دو نفر از داوران، بر اساس اصول و استاندارد د های داوری، بومی شهرستان بهار هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار موضوعات حجاب و عفاف ، امربه معروف و نهی از منکر و نماز و نیایش را از موضوعات ویژه آثار دانست و اظهار داشت: به افرادی که در این موضوعات به ارائه آثار پرداخته اند به طور ویژه هدایایی اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=101737
  • دیدگاه‌ها برای اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ادبی استان همدان به میزبانی بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.