• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

احداث تونل در گردنه اسدآباد یا شوی تبلیغاتی مسئولین؟!

  • کد خبر : 167992
  • 28 مهر 1401 - 8:50
احداث تونل در گردنه اسدآباد یا شوی تبلیغاتی مسئولین؟!

در حالی که در اولین سفر آیت الله رئیسی به استان همدان و نماینده ویژه او به اسدآباد از سوی مسئولان این شهر از نماینده و امام جمعه تا فرماندار موضوع ایجاد تونل در گردنه اسدآباد مطرح و مطالبه شد اما در هیچ یک از مصوبات این سفر اعتبار و پیگیری از مسئولان استانی چون […]

در حالی که در اولین سفر آیت الله رئیسی به استان همدان و نماینده ویژه او به اسدآباد از سوی مسئولان این شهر از نماینده و امام جمعه تا فرماندار موضوع ایجاد تونل در گردنه اسدآباد مطرح و مطالبه شد اما در هیچ یک از مصوبات این سفر اعتبار و پیگیری از مسئولان استانی چون استاندارد به میان نیامد، اما روز گذشته بازهم وزیر راه از اعلام موافقت کمیته فنی وزارت راه با احداث تونل گردنه اسدآباد و ارسال پرونده این پروژه برای تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داده است.

به گزارش عصرهمدان؛ نوروز سال ۸۸ با تصادف مرگباری که در برخورد اتوبوسی با میدان سیدجمال الدین اسدآبادی رخ داد و موجب کشته و زخمی شدن حدود ۴۰ نفر در این حادثه و برکناری دیاری، فرماندار اسبق اسدآباد و آبیار، بخشدار شد، موضوع حذف گردنه و ایجاد تونل در این گردنه مطرح و از دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد به صورت مصوبه دولت درآمد اما تاکنون اقدامی عملی در آن مشهود نیست! و سرمدی نماینده مجلس در سخنانی تنها از انجام مطالعات اولیه آن و قرار گرفتن ان در جدول ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ خبر داده است.

حال این مصوبه از دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد تاکنون که دو دولت روحانی و یک دولت رئیسی بر سر کار آمده است، علی رغم تصادفات بی شمار تا قبل از نصب نیوجرسی ها در گردنه همچنان در برخی مواقع با سخنان مسئولان تیتر رسانه می شود! و بی نتیجه مانده!

این درحالی است که در اولین سفر ایت الله رئیسی به استان همدان و نماینده ویژه او به اسدآباد از سوی مسئولان این شهر از نماینده و امام جمعه تا فرماندار مطالبه شد اما در هیچ یک از مصوبات این سفر اعتبار و پیگیری از مسئولان استانی چون استاندارد به میان نیامد.

حال روز گذشته(۲۶ مهرماه) سرمدی نماینده اسدآباد در خبری فوری از جلسه خود با وزیر راه در محل وزارت راه و شهرسازی اشاره و از اعلام موافقت کمیته فنی وزارت راه با احداث تونل گردنه اسدآباد و ارسال پرونده این پروژه برای تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داده است.

قاسمی وزیر راه به آغاز احداث تونل گردنه اسدآباد پس از صدور مجوز سازمان برنامه و بودجه اشاره کرده و گفته در مورد تونل هم که از نیازمندی های جدی منطقه هست خوشبختانه کارهایش در کمیته فنی وزارت انجام شده و ان شاءالله بعد از صدور مجوز سازمان برنامه شروع کنیم به یک پروژه مهم و اساسی که نیازمندی منطقه است.

این نماینده مجلس ادعای غیرممکن بودن احداث تونل در کوه های گردنه اسدآباد را مهر بطلانی بر این موضوع دانسته و به اختصاص بخشی از اعتبار در اختیار خود را به انجام مطالعه پروژه تونل گردنه اشاره کرده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167992
  • دیدگاه‌ها برای احداث تونل در گردنه اسدآباد یا شوی تبلیغاتی مسئولین؟! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.