• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

اجرای ۵۵۰ برنامه ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوند/ سوم خرداد یکی از بارزترین روزهای انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 153247
  • 02 خرداد 1401 - 9:33
اجرای ۵۵۰ برنامه ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوند/ سوم خرداد یکی از بارزترین روزهای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سوم خرداد یکی از حماسه های انقلاب اسلامی است و برای پاسداشت این روز گرامی ۵۵۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج در نهاوند اجرا می شود. به گزارش عصر همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات آزادسازی […]

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سوم خرداد یکی از حماسه های انقلاب اسلامی است و برای پاسداشت این روز گرامی ۵۵۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج در نهاوند اجرا می شود.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: آزاد سازی خرمشهر آغازی بر شکست های دشمنان بود و یکی از نقاطع عطف دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: حماسه سوم خرداد و عملیات غرور آفرین الی بیت المقدس یکی از حماسه های بزرگ انقلاب اسلامی است که هر ساله باید به آن پرداخته شود چون یکی از بارزترین جلوه های نصرت الهی و یکی ازمهمترین روزهای انقلاب اسلامی است.

مختاری افزود: در راستای گرامی داشت این روز و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت برنامه های خوب و متنوعی در شهرستان تدارک دیده شده که در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج اجرا می شود.

وی با بیان اینکه شعار چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر ما “قوی هستیم” است، ادامه داد: برای این ایام غرور آفرین ۵۵۰ عنوان برنامه متنوع در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: پیامی که مردم ما پس از آزادسازی خرمشهر به جهان مخابره کردند این بود که ایران اسلامی در مقابل هیچ دشمنی کوتاه نمی آید و ثمره مقاومت پیروزی و شکست دشمنان است.

مختاری افزود: پیروزی های سال های اخیر بر دشمنان و همه شکست هایی که بر دشمن وارد کردیم ثمره و تجربه ای هستند که ریشه در آزادسازی خرمشهر دارند.

وی در ادامه به برنامه های ویژه این ایام اشاره کرد و گفت: مراسم صبحگاه مشترک در سوم خرداد ماه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می شود و نماهنگ سلام فرمانده نیز در این مراسم توسط کودکان دهه نودی نهاوند اجرا می شود.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: فضا سازی پایگاه مقاومت بسیج محلات و پایگاه های اقشاری متناسب با این ایام، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان، روایت و خاطره‌گویی با برگزاری ۱۳۰ نشست به صورت وبیناری و برخط با موضوع فتح خرمشهر و سرکشی از ۱۰۰ خانواده شهید، جانبازان و ایثارگر از جمله برنانه های پیش بینی شده به مناسبت سوم خرداد است.

وی ادامه داد: برگزاری ۷ یادواره ی شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی عصری با شهدا، تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد در برنامه ی صبحگاه مشترک افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی از جمله مهمترین برنامه های سپاه ناحیه نهاوند در سوم خرداد است.

مختاری بیان داشت: همچنین فروشگاه بزرگ طرح های اقتصاد مقاومتی به مناسبت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153247
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۵۵۰ برنامه ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوند/ سوم خرداد یکی از بارزترین روزهای انقلاب اسلامی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.