• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
فرماندار نهاوند:

اجرای نهضت ملی مسکن اولویت شهرستان است

  • کد خبر : 202756
  • 10 آبان 1402 - 8:56
اجرای نهضت ملی مسکن اولویت شهرستان است
فرماندار نهاوند گفت: نهضت ملی مسکن از اصلی‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم است و لازم است همه دستگاه‌ها در این زمینه همکاری و فعالیت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر همدان» ضرغام احمدوند در بازدید از روند اجرای نهضت ملی مسکن گفت: بازدید و سرکشی از روند اجرای نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات و موانع از برنامه‌های اولویت‌دار مجموعه شهرستان است.

احمدوند بابیان اینکه تأمین مسکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است، گفت: نهضت ملی مسکن از اصلی‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم است و ضروری است دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای اهداف برنامه‌ریزی‌شده، اهتمام ویژه‌ای داشته و درروند اجرایی پروژه‌ها تسریع نمایند.

وی افزود: بررسی مشکلات میدانی، کیفیت فنی پروژه‌ها و تسریع در فرآیندهای عملیاتی از مهم‌ترین اهداف این بازدیدها است.

فرماندار نهاوند همچنین در بازدید از اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی گفت: دولت هزینه‌های زیادی در بخش‌های عمرانی و خدماتی برای رفاه اهالی در روستاها انجام داده که این روند همچنان ادامه دارد.

وی ضمن بازدید از اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای شعبان، راوند علیا، بدیع‌الزمان و امیرآباد گوشه، ساماندهی مناطق روستایی را دارای اهمیت دانست و افزود:‌ رسیدگی به مناطق روستایی در ماندگاری مردم در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها تأثیر بسزایی دارد.

احمدوند در این بازدید با اشاره به اقدامات صورت گرفته از فعالیت‌های بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاهای شهرستان تقدیر و اجرای این طرح‌ها را در توسعه و ارتقاء سطح زندگی روستائیان بسیار مؤثر دانست.

وی افزود: اجرای دیواره سنگی، جدول‌گذاری، زیرسازی معابر، آسفالت، جابجایی پایه‌های برق، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی و مقاوم‌سازی مسکن از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در روستاهای شهرستان است.

فرماندار نهاوند همچنین از اجرای ساخت‌وساز و مقاوم‌سازی مسکن روستایی بااعتبار هر واحد دو میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: کل سهمیه شهرستان هزار و ۲۰۰ فقره است که هزار و ۶۰ فقره انعقاد قرارداد شده و ۵۰۰ فقره پایان کار گرفته‌اند.

احمدوند در پایان گفت: با اقدامات خوبی که انجام‌شده شهرستان نهاوند مقام اول استان را درزمینهٔ مقاوم‌سازی کسب کرده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202756
  • دیدگاه‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن اولویت شهرستان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.