• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه هفته کتاب در فضای مجازی نهاوند

  • کد خبر : 92286
  • 24 آبان 1399 - 12:22
اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه هفته کتاب در فضای مجازی نهاوند

میلاد امینیان گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی با احرای ۱۲۰ عنوان برنامه به صورت مجازی در شهرستان نهاوند احرا می‌شود. به گزارش عصر همدان، میلاد امینیان، رئیس اداره کتابخانه های نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با شعار “دانایی […]

میلاد امینیان گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی با احرای ۱۲۰ عنوان برنامه به صورت مجازی در شهرستان نهاوند احرا می‌شود.

به گزارش عصر همدان، میلاد امینیان، رئیس اداره کتابخانه های نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با شعار “دانایی مانایی” با توجه به شرایط کرونایی در نهاوند اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در این هفته ۱۲۰ برنامه مختلف در فضای مجازی آغاز شده و تا پایان هفته برای علاقه‌مندان به کتاب خوانی اجرا می‌شود.

رئیس امور کتابخانه های عمومی نهاوند از جمله این برنامه ها را نشست های کتابخوان، نشست های مجازی، گفتگوهایی برای فرهنگ با رویکرد ترویج کتاب و کتابخوانی با عنوان لائودیسه نام برد.

امینیان مسابقه کتابخوانی مجازی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتابخوانی به صورت مجازی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی تبلیغات و اطلاع رسانی در هفته کتاب را شامل تبلیغات محیطی در فضاهای عمومی شهری، تبلیغات مجازی و ایجاد موج کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی ، برگزاری نشست مجازی به منظور ارائه گزارش وضعیت کتابخانه و برنامه‌های فرهنگی هفته کتابخوانی و کتابدار و برنامه های فرهنگی و آموزشی جهت پیشگیری و مقابله با کرونا و حمایت از زحمات کادر درمان با تأکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های تعطیل نشده عنوان کرد.

امینیان ادامه داد: قصه گویی، ساخت کار دستی، شعر خوانی و نمایش های مجازی کتاب و طرح خلاقانه سفیر فرهنگ در شهرک حیدری با توزیع مجلات بسته بندی شده به همراه پک های بهداشتی انجام خواهد شد و تلنگری برای فراموش نشدن کتابخوانی در دوران کرونا است.

مسئول اداره کتابخانه های نهاوند اظهار داشت: همچنین برنامه سلفی های “بامن کتاب بخوان” به همراه توضیح بخشی از کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در این هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92286
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه هفته کتاب در فضای مجازی نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.