• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

اتفاقات داخلی کشور آمریکا نشانه‌ای از تثبیت افول استکبار است

  • کد خبر : 90710
  • 11 آبان 1399 - 13:51
اتفاقات داخلی کشور آمریکا نشانه‌ای از تثبیت افول استکبار است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: اتفاقاتی که در داخل کشور امریکا رخ داده نشان از تثبیت افول این کشور و استکبار است. حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به افول روزافزون آمریکا و دنیای استکبار اظهار کرد: ایستادگی جهان اسلام در مقابل جهان کفر باعث افول روز به‌روز […]

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: اتفاقاتی که در داخل کشور امریکا رخ داده نشان از تثبیت افول این کشور و استکبار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به افول روزافزون آمریکا و دنیای استکبار اظهار کرد: ایستادگی جهان اسلام در مقابل جهان کفر باعث افول روز به‌روز استکبار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیمنه دنیای استکبار فرو ریخته است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، ملت ایران و آزادگان عالم در مقابل زیاده‌خواهی امریکا ایستاده‌اند و اجازه رسیدن به اهداف خود برسد.

امام جمعه ملایر با اشاره به افزایش قدرت جهان اسلام تاکید کرد: دنیای استکبار و در رأس آن آمریکا هر روز شاهد شکست در دنیا هستند.

وی گفت: افزایش قدرت فلسطینیان، حزب‌الله لبنان و انصار الله یمن خود گواهی بر افول دنیای استکبار است که به دنبال ایجاد خاورمیانه‌ای جدید بوده‌اند و موفق به این امر نشدند.

حجت‌الاسلام برقراری بیان کرد: آمریکایی‌ها در پشت پرده تصمیماتی را برای نقاط مختلف دنیا اتخاذ می کردند اما امروز دیگر قادر به انجام این امر نیستند.

وی افزود: امروز آمریکایی‌ها به دلیل سردرگمی بسیاری از تصمیمات خود را رو کرده و آن‌ها را علنی اعلام می‌کنند که نشان از سردرگمی و عجز و ناتوانی جهان استکبار است.
امام جمعه ملایر به افزایش بصیرت و آگاهی دنیای اسلام اشاره کرد گفت: جهان اسلام در مقابل اهداف شوم امریکا با اطلاع کامل ایستادگی می‌کند و باعث شکست اهداف آنان شده است.

وی شکست داعش، شکست در جنگ در نواز غزه از فلسطین، حضور نفت‌کش‌های ایرانی در ونزوئلا و ساقط شدن پهپاد آمریکا از نشانه‌های از شکست و افول امریکا دانست و گفت: این‌ها تنها گوشه‌ای از شکست‌های آمریکا در عرصه بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به اتفاقات داخلی آمریکا تاکید کرد: اتفاقاتی که در داخل کشو امریکا رخ داده نشان از تثبیت افول امریکا است.

وی افزود: سوء عملکرد دولتمردان امریکا باعث شده که پرچم این کشور در شهرهای مختلف آن به آتش کشیده شود که این نیز خود نشانه‌ای از افول داخلی آمریکا است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اتفاقات داخلی کشور آمریکا تاکید کرد: این روزها در شهرهای مختلف آمریکا فریاد مرگ بر دیکتاتور طنین‌انداز شده است.

وی افزود: این اقدامات همه نشان از این است که حاکمان امریکا خوی ددمنشانه‌ و زورگویی دارند که با زر و زور و تزویر می‌خواهند خون ملت خودشان را در شیشه کنند.

حجت‌الاسلام برقراری به برخوردهای زننده پلیس آمریکا با سیاه‌پوستان اشاره کرد و گفت: ایستادگی مردم آمریکا در مقابل حاکمان این کشور نشان از تثبیت و افول امریکا است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90710
  • دیدگاه‌ها برای اتفاقات داخلی کشور آمریکا نشانه‌ای از تثبیت افول استکبار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.