• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

اتراق بر پهنه دشتی بکر در دل کوهستان الوند+تصاویر

  • کد خبر : 106801
  • 23 اسفند 1399 - 8:34
اتراق بر پهنه دشتی بکر در دل کوهستان الوند+تصاویر

سفر به کوهستانی ایستاده و سرافراز همراه با ترانه روان آب و اطراق بر پهنه دشتی بکر و رویایی ساعاتی زندگی در دل کوهستان را برای انسان تداعی می کند. به گزارش عصر همدان؛ دهکده توریستی گنجنامه که از دو بخش باستانی و گردشگری تشکیل شده است می تواند در ایام پیک و تعطیلات نوروز […]

سفر به کوهستانی ایستاده و سرافراز همراه با ترانه روان آب و اطراق بر پهنه دشتی بکر و رویایی ساعاتی زندگی در دل کوهستان را برای انسان تداعی می کند.

به گزارش عصر همدان؛ دهکده توریستی گنجنامه که از دو بخش باستانی و گردشگری تشکیل شده است می تواند در ایام پیک و تعطیلات نوروز سفری کوهستانی برای خانواده هایی باشد که از حال و هوای شهر خسته شده اند و مدتی را در هوای پاک کوهستان می گذرانند.

دهکده گنجنامه دردامنه شمالی کوه های الوند واقع شده و حدود ۱۸۰۰۰متر زیر بنای مسقف دارد این مکان تفریحی به علت تنوع تفریحاتی که دارد برای همه سنین مناسب و علاقمندان خاص خود را دارد.

این مجموعه به عنوان یکی از قویترین قطبهای گردشگری ایران و خاورمیانه مطرح شده و به عضویت سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در آمده است و با ظرفیت روزانه ۵۰۰۰ نفر، قابلیت ارائه انواع خدمات فرهنگی، ورزشی، تفریحی و اقامتی را به گردشگران داخلی و خارجی دارا می باشد.

تله کابین گنجنامه غار آکواریوم رستوران گنجنامه و سوپیت های اقامتی که در دل کوهستان الوند قرار گرفته اند جذابیت مسافران را دو چندان می کند و به همه کسانی که به همدان سفر می کنند گذراندن یک شب دل پذیر در سوییت های آن را توصیه می کنیم.

رستوران نمک و فیش اسپا که قراردادن پا در بین آب و جمع شدن ماهی ها و خوردن بافت های مرده پوست است جزو قسمت های تفریحی و درمانگر دهکده توریستی گنجنامه است.

دیواره سنگ نوردی تیرول بانجی جامپینگ و رنجر جزو وسایلی است که طرفداران زیادی دارد و اوج هیجان را در آنها می توان یافت همیشه صحنه افرادی که از بانجی بالا رفته و حدود ۴۰۰ پله را طی کرده اند تا پرشی هیجانی را تجربه کنند اما در کمال ترس برگشته اند قابل توجه است.

کوهستان الوند آبشار گنجنامه و تخت نادر و دشت میشان جزو مناطق طبیعی است که کوهستان بکر الوند را به رخ همه می کشد و نشستن در سایه درختان دامنه الوند و کنار جوی های آب زیبایی که از دشت میشان سرچشمه گرفته اند به همه چیز یک سفر می ارزد.

شهربازی سورتمه ریلی تله کابین جزو وسایل بازی و تفریحی این دهکده توریستی است که همیشه جزو طولانی ترین صف ها هستند و مخاطبان زیادی را به سمت خود می کشند.

مهمترین قسمت یک سفر خرید سوغات است که دهکده توریستی گنجنامه فروشگاهی بزرگ از همه تنوعات همدان در این غرفه ها بهره گرفته است غرفه طب سبزحکیم، از دیرباز همدان با طبیعتی غنی مورد توجه پزشکان سنتی و از مراکز طب سنتی در ایران بوده، در این غرفه با ارائه انواع داروهای گیاهی و مشاوره فعال است.

  • غرفه ترشی جات، با ارائه انواع ترشیجات و ترشک های بومی همدان
  • غرفه چرم، انواع مصنوعات چرمی با طراحی های مختلف از بهترین و با کیفیت ترین چرم
  • غرفه سفال و سرامیک، ارائه دهنده منحصر به فرد ترین سفال لالجین با طراحی های هنرمندانه کارگاه سفال گری، امکان ساخت وسایل سفالی در داخل غرفه.
  • غرفه تراش سنگهای تزئینی، ارائه دهنده انواع سنگهای زینتی و قیمتی همراه با کارگاه تراش، امکان طراحی در کوتاه ترین زمان.
  • غرفه معرق و چوب، ارائه انواع کارهای معرق چوب با کارگاه تراش، امکان طراحی در کوتاه ترین زمان

و اما مهمتر چیز در یک سفر به خصوص برای افراد شکمو پذیرایی و خوردن غذاهای محلی آن شهر است که در دهکده توریستی گنجنامه چهار رستوران سنتی و مدرن برای پذیرایی وجود دارد که برخی بصورت لم کده و برخی مدرن هستند و باب پسند همه نوع سلیقه ها در نظر گرفته شده است و از همه مهمتر سیاه چادر عشایری است که درب ورودی این دهکده وجود دارد و با موسیقی محلی به تهیه و پخت غذاهای سنتی مشغول است و آش دوغ های بی نظیری دارد.

فرقی نمی کند در کدام فصل سال، سوئیتهای ویژه دهکده گنجنامه در هر فصلی و در هر شرایط آب و هوایی اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهند زد. اشراف این ویلاها به دره گنجنامه تجربه ای نو از طبیعت زیبا را با درختانی سرسبز و رودهای روان در فصول گرم و بارش آرام برف بر دامنه کوه و درختان برف گرفته در فصول سرد سال را به همراه خواهد داشت.

طراحی داخلی مدرن و بروز، سیستم گرمایش از کف، آشپزخانه مجهز به تمام امکانات مورد نیاز، سیستم صوتی و تصویری مرکزی، پارکینگ اختصاصی، امکان استفاده از رستوران سنگی با غذای ارگانیک و بسیاری خدمات منحصر به فرد دیگر از امکانات سوئتهای VIP دهکده گنجنامه است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=106801
  • دیدگاه‌ها برای اتراق بر پهنه دشتی بکر در دل کوهستان الوند+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.