• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

اتاق های اصناف خالی از انصاف!

  • کد خبر : 110355
  • 31 فروردین 1400 - 12:11
اتاق های اصناف خالی از انصاف!

روز گذشته تعدادی از کارمندان اتاق اصناف همدان به کم بودن حقوق های خود اعتراض داشتند. به گزارش عصر همدان؛ در اسفندماه سال گذشته در یک سکوت خبری، رئیس اتاق اصناف همدان انتخاب شد و حسین محرابی با کسب ۱۰۰ درصد آرای مأخوذه برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس اتحادیه برگزیده شد. بر اساس […]

روز گذشته تعدادی از کارمندان اتاق اصناف همدان به کم بودن حقوق های خود اعتراض داشتند.

به گزارش عصر همدان؛ در اسفندماه سال گذشته در یک سکوت خبری، رئیس اتاق اصناف همدان انتخاب شد و حسین محرابی با کسب ۱۰۰ درصد آرای مأخوذه برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس اتحادیه برگزیده شد.

بر اساس قانون اتاق اصناف اگر حسین محرابی در کسب رأی اعضای صنف خود موفق نمی‌شد باید اتاق اصناف همدان را نیز ترک می‌گفت.

هر چند در یکسال گذشته به علت شیوع کرونا و تعطیل شدن برخی کسبه و بازار از رئیس اتاق اصناف همدان انتقادهای زیادی شده بود اما گویا صدای کسبه جایی شنیده نشد و گوشی شنوا وجود نداشت.

حالا بعد از گذشت یک ماه در یک تحصن گروهی کارمندان اتاق اصناف همدان به کم بودن حقوق های خود از یک سو و خرج های جانبی اتاق اصناف برای برخی ادارات از سوی دیگر معترض بودند.

زمانی که خبرنگار ما بین معترضان حضور یافت راهی فرمانداری بودند که رئیس اتاق اصناف همدان خود را رساند و قول مساعدت داد.

یکی از کارمندان به خبرنگار ما گفت: چندین سال است در این اداره مشغول و تا جایی که خبر داریم مشکل مالی نداریم اما به جای اینکه در این اوضاع خراب بازار روحیه و انگیزه داشته باشیم تا بتوانیم در تنظیم بازار نقش موثری ایفا کنیم ولی متاسفانه از افزایش حقوق ها خبری نیست.

یکی از بانوان گفت: در ایام عید شاهد هدایای گران قیمتی بودیم که توسط اتاق اصناف به برخی ادارات داده شد، ولی زمانی که نوبت به حقوق کارمندان می رسد عنوان می کنند بودجه نداریم، اگر بودجه ندارید هدایای گران قیمت چه لزومی دارد؟

حسین محرابی رئیس اتاق اصناف در جمع منتقدان گفت: همه سعی و تلاش خود را می کنم تا بتوانم افزایش حقوق در سال جدید داشته باشیم.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110355
  • دیدگاه‌ها برای اتاق های اصناف خالی از انصاف! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.