• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

ابلاغ تعطیلی روز بازارها با شهرداری نیست

  • کد خبر : 54448
  • 24 اسفند 1398 - 12:00
ابلاغ تعطیلی روز بازارها با شهرداری نیست

وحید علی ضمیر با بیان اینکه ابلاغ تعطیلی روز بازارها با شهرداری نیست گفت: ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان همدان تاکنون در این زمینه تصمیم و ابلاغیه ای به شهرداری همدان صادر نکرده است. به گزارش عصر همدان؛ شهرداری همدان درتاریخ ۱۹ اسفندماه اعلام کرده بود که براساس مصوبه کمیته پیشگیری و کنترل […]

وحید علی ضمیر با بیان اینکه ابلاغ تعطیلی روز بازارها با شهرداری نیست گفت: ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان همدان تاکنون در این زمینه تصمیم و ابلاغیه ای به شهرداری همدان صادر نکرده است.

به گزارش عصر همدان؛ شهرداری همدان درتاریخ ۱۹ اسفندماه اعلام کرده بود که براساس مصوبه کمیته پیشگیری و کنترل کرونا ویروس، روزبازارهای همدان تا سه روز آینده تعطیل خواهند شد.

گفتنی است تعطیلی روزبازارهای همدان نیز نیازمند هماهنگی و همکاری برخی‌ ارگان‌ها مانند دستگاه‌های قضایی، نظارتی، انتظامی و فرمانداری است و باید حکم تعطیلی آن‌ها اخذ شود تا تعطیلی روزبازارها اعلام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در خصوص نتیجه تعطیلی روز بازار و شب بازارها در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: در مورد تعطیلی روز بازارها شهرداری دستگاه اجرا کننده است و ابلاغ تعطیلی با شهرداری نیست.

وحید علی ضمیر با بیان اینکه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا تاکنون در این زمینه تصمیم و ابلاغیه ای صادر نکرده است افزود: البته خود همشهریان با شیوع ویروس کرونا از این بازرها استقبال زیادی ندارند و دستفروشان نیز در این مدت از لحاظ تعداد کاهش داشته اند.

وی ادامه داد: عوامل شهرداری همدان نظارت مستمری بر این روز بازارها و شب بازارها دارند تا مانع توزیع محصولاتی که باز هستند و احتمال آلودگی دارند بین مردم و شهروندان شوند.

علی ضمیر در خصوص پاسخ به این سوال که آیا شهرداری بین همشهریان ماسک توزیع می کند یا نه، خاطرنشان کرد: شهرداری در توزیع ماسک هیچگونه دخالتی ندارد و هیچ تکلیفی در این زمینه به آن سپرده نشده است و چون در تولید ماسک محدودیت وجود  دارد توزیع آن فقط از کانال سازمان صنعت و معدن انجام می شود.

وی با یادآوری اقدامات گسترده شهرداری در خصوص گندزدایی و ضدعفونی در سطح شهر تصریح کرد: شهرداری همدان همزمان با گسترده شدن شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر هر روز معابر، پیاده راه ها، خیابان ها، مبلمان شهری ، اتوبوس ها، تاکسی ها، سرویس های بهداشتی و پایانه های مسافری را ضدعفونی می کند.

علی ضمیر با اشاره به اینکه شهرداری همدان در ایام عید  نیز همچنان به این اقدامات خود در خصوص ضدعفونی معابر شهری ادامه خواهد داد، بیان کرد: ضدعفونی بازارهای سرپوشیده همدان و سرگذر به دلیل رفت و آمد همشهریان فقط در  در نوبت شب توسط شهرداری همدان هر شب انجام می شود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54448
  • دیدگاه‌ها برای ابلاغ تعطیلی روز بازارها با شهرداری نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.