• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

آیا استاندارد ی به چالش های مشابه در دیگر روستاها نیز ورود می کند؟!

  • کد خبر : 152916
  • 29 اردیبهشت 1401 - 10:44
آیا استاندارد ی به چالش های مشابه در دیگر روستاها نیز ورود می کند؟!

به نظر می رسد مصاحبه ها و جنجال‌های رسانه ای نماینده بهار و کبودراهنگ در روزهای اخیر پیرامون مجموعه علیصدر و خط و نشان کشیدن های مختلف، بیشتر جنبه رسانه ای دارد تا احقاق حقوق مردم. کاش جناب نماینده به جای این همه مصاحبه و تهدید مدیران و…، تمرکز خود را بر تحقیق و تفحص […]

به نظر می رسد مصاحبه ها و جنجال‌های رسانه ای نماینده بهار و کبودراهنگ در روزهای اخیر پیرامون مجموعه علیصدر و خط و نشان کشیدن های مختلف، بیشتر جنبه رسانه ای دارد تا احقاق حقوق مردم. کاش جناب نماینده به جای این همه مصاحبه و تهدید مدیران و…، تمرکز خود را بر تحقیق و تفحص می گذاشت و پس از جمع بندی و در صورت اثبات تخلف، آن را به دستگاه قضایی ارجاع می داد.

به گزارش عصرهمدان؛ چند روز قبل و بعد از انتشار یک کلیپ از تخریب دیوار در روستا و مجموعه علیصدر، شاهد مصاحبه معاون امور هماهنگی عمرانی استاندارد ی با خبرگزاری فارس در این زمینه و غیرقانونی خطاب کردن این تخریب بودیم و وعده برخورد سخت با قانون شکنان و این که استاندارد ی اجازه نخواهد داد که این قبیل موضوعات تکرار شود.

البته همزمان هم دهیار و شورای روستای علیصدر با انتشار صورتجلسه هماهنگی و توافقات بر زمین مانده سال ۹۰ به مصاحبه معاون عمرانی استاندارد پاسخ دادند.

در این خصوص چند نکته مهم وجود دارد؛

اول: دقیقا نقش ساختار مدیریتی دولت در شهرستان کبودرآهنگ چه بوده است که شخص معاون عمرانی باید در این موضوع و بدین گونه وارد شود؟ بخشدار، معاون عمرانی فرمانداری و حتی خود فرماندار در کجای این ماجرا قرار دارند که نتوانسته اند این موضوع را مدیریت نمایند؟

دوم: ضعف های جدی در حوزه اداره شهرستان کبودرآهنگ در ماه‌های اخیر در قالب سرپرستی فرمانداری وجود دارد که از دید هیچ منتقد منصفی پوشیده نیست. کاش دلیل تاخیر در انتخاب یک فرماندار قوی و انقلابی برای این شهرستان محروم تبیین شود و استاندارد ی با جسارت و بدون توجه به توصیه و دخالت های موجود، یک مدیر قوی انتخاب کند تا مجبور نباشد در مسایل جزئی وارد شود.

سوم: یک سوال مهم و جدی در خصوص نوع مصاحبه و ادبیات به کار رفته معاون عمرانی استاندارد وجود دارد و آن اینکه اگر مشابه این کار در روستایی دیگر و به عنوان نمونه تخریب دیوار یک مدرسه رخ دهد، آیا جناب آقای معاون نیز با این شدت وارد می شود یا فقط به خاطر علیصدر و مسایل مالی مترتب بر آن و شاید منافع حاصله از این مجموعه ، این گونه وارد شده اند؟!

و نکته چهارم: به نظر می رسد مصاحبه ها و جنجال‌های رسانه ای نماینده بهار و کبودراهنگ در روزهای اخیر پیرامون مجموعه علیصدر و خط و نشان کشیدن های مختلف، بیشتر جنبه رسانه ای دارد تا احقاق حقوق مردم. کاش جناب نماینده به جای این همه مصاحبه و تهدید مدیران و…، تمرکز خود را بر تحقیق و تفحص می گذاشت و پس از جمع بندی و در صورت اثبات تخلف، آن را به دستگاه قضایی ارجاع می داد.

آقایان مسئول! باور کنید با این حجم از جنجال آفرینی در رسانه ها، علاوه بر بدبین کردن مردم، برای رسانه های معاند، خوراک فراهم می شود!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=152916
  • دیدگاه‌ها برای آیا استاندارد ی به چالش های مشابه در دیگر روستاها نیز ورود می کند؟! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.