• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
6
مشاور ارشد فرمانده کل انتظامی کشور:

آموزش سواد رسانه برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نیاز است

  • کد خبر : 194426
  • 31 مرداد 1402 - 12:52
آموزش سواد رسانه برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نیاز است
مشاور ارشد فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن در‌ جنگ شناختی بر روی دین و دیانت مردم اثر می‌گذارد و برای مقابله با جنگ ترکیبی و شایعات، فراگیری و اموزش سواد رسانه است.

به گزارش عصر همدان، سردار حسین ذوالفقاری در یادواره ۴۷ شهید سرافراز نیروی انتظامی نهاوند در مصلی این شهر گفت: همه ما مدیون شهدا و مجاهدت‌های این عزیزان هستیم و خانواده بزرگوار شهدا دارای عظمت و جایگاه والایی در نزد مردم هستند.

وی اظهار داشت: امنیت در کشور ما مردم پایه و بر اساس ایمان و اعتقاد مردم به نظام مقدس اسلامی است.

مشاور ارشد فرمانده کل انتظامی کشور افزود: مجاهدت‌های زیادی برای تامین امنیت کشور در مناطق مختلف و در برهه‌های حساس توسط فرزندان شما انجام شده است.

وی ادامه داد: دشمن با هدف ناامن سازی کشور مدام در حال توطئه است و داعش را برای ضربه زدن به کشور ما ایجاد کردند و تیم‌های زیاد تروریستی را با امکانات فراوان روانه کشور کردند.

ذوالفقاری گفت: با رشادت فرزندان این کشور تیم‌های زیاد تروریستی متلاشی شدند که این اقدامات به برکت خون شهدا و با اتکا به ایمان انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: دشمنان جنگ ترکیبی را بر علیه کشور شروع کرده اند و از این کار برای اعمال سلطه و اعمال نظرات خود استفاده می کنند. مشاور فرمانده کل فراجا عنوان کرد: مهمترین موضوع دشمن در جنگ شناختی اقدام بر علیه دین و دیانت مردم و اجرای عملیات روانی برای ناامیدی مردم است.

ذوالفقاری گفت: دشمنان با ابزارهای رسانه‌ای و فضای مجازی شایعات و خودتحقیری را در جامعه رواج می دهند که در این زمینه باید هوشیار باشیم. وی اظهار داشت: مشکل ما در برخورد به این شایعات آموختن و داشتن سواد رسانه است که باید فراگیری شود و توجه به این موضوع بسیار اهمیت دارد.

مشاور ارشد فرمانده کل فراجا کشور در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: امروز مهمترین نیاز ما در کشور ارزش‌های دینی و اخلاقی است که در وصیت‌نامه شهدا و در زندگی و مرام شهدا این خصوصیات بسیار برجسته است.

انتهای پیام/ س

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194426
  • دیدگاه‌ها برای آموزش سواد رسانه برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نیاز است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.