• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
رئیس فراکسیون محور مقاومت :

آمریکا پیشرفته‌ترین بمب‌ها را در غزه آزمایش می‌کند

  • کد خبر : 201557
  • 28 مهر 1402 - 9:34
آمریکا پیشرفته‌ترین بمب‌ها را در غزه آزمایش می‌کند
رئیس فراکسیون محور مقاومت ضمن اشاره به حوادث اتفاق افتاده چند روزه گذشته در غزه گفت: اسرائیل یک رژیم غاصب، کودک کش، ظالم و تعبیر مقام معظم رهبری سگ هاری است که به وسیله غربی ها در منطقه بوجود آمده و حمایت می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی افزود: صهیونیست‌ها در همه جای دنیا توجه به اینکه اقتصاد را به دست گرفته‌اند قدرت‌نمایی می‌کنند.

وی ادامه داد: علت حمایت رئیس جمهور آمریکا از اسرائیل این است که هیچ رئیس جمهوری در آمریکا بدون حمایت صهیونیست‌ها رای نمی‌آورد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا پیشرفته‌ترین بمب‌ها را در غزه آزمایش می‌کند، بمب‌هایی که یک چهارم بمب اتم قدرت دارد و می‌توان با آنها بیمارستان‌ها مدارس و خانه‌های مسکونی را تخریب کرد.

وی ادامه داد: اسرائیل که سگ هار منطقه است در هر فرصتی جنایت خود را انجام داده و به هرجا که بتواند حمله می‌کند همانطور که در گذشته به سودان و عراق هم حمله کرده است.

رئیس فراکسیون محور مقاومت افزود: در اسرائیل هر کس جنایت بیشتری بکند دارای رای بیشتری است و شهروند غیر جنایتکار در اسرائیل وجود ندارد آنجا همه زنان و مردان آموزش دیده و مسلح هستند و به سربازی می‌روند.

حجت الاسلام فلاحی ضمن اشاره به اینکه رزمندگان حماس بسیار مذهبی و عاشق شهادت هستند، به نقل از خالد قدوسی نماینده حماس در ایران گفت: رزمندگان حماس برای آرمان‌های خود حاضر به پرداخت هزینه‌های بیشتری هستند.

وی در انتها گفت: حمله حماس به اسرائیل حاصل ۷۵ سال جنایت، تحقیر، توهین، قتل و غارت رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین است و شکست این روزهای اسرائیل غیر قابل جبران می‌باشد.

انتهای پیام/ ت

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201557
  • دیدگاه‌ها برای آمریکا پیشرفته‌ترین بمب‌ها را در غزه آزمایش می‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.