• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان:

آمار بازماندگان از تحصیل برسد اقدام به ثبت‌نام می‌کنیم

  • کد خبر : 202123
  • 03 آبان 1402 - 11:16
آمار بازماندگان از تحصیل برسد اقدام به ثبت‌نام می‌کنیم
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: با معرفی بازماندگان از تحصیل توسط وزارت آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام آنها برای حضور در کلاس اقدام خواهیم کرد.

به گزارش عصر همدان ابراهیم سهرابی‌وفا در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر تمام دانش‌آموزان دوره ابتدایی ثبت‌نام شده‌اند اظهار کرد: احتمال می‌دهیم بازماندگان از تحصیل تنها در پایه اول ابتدایی باشند‌.

وی گفت: اگر لیست بازماندگان از تحصیل توسط وزارت آموزش و پرورش به استان ارسال شود، به سرعت پیگیری می‌شود که این افراد نیز وارد کلاس‌ شوند و از تحصیل جا نمانند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: سال گذشته تقریبا صد درصد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل جذب شدند و امسال نیز این روند در دستور کار است.

وی افزود: شناسایی دانش‌آموزانی که به دیگر استان‌ها می‌روند کمی دشوار است اما افرادی که در استان هستند و یا آنهایی که دارای مشکلات مالی و خانوادگی هستند، با کمک سازمان‌هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی شناسایی و وارد مدارس می‌شوند.

سهرابی‌وفا در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کلاسی در دوره ابتدایی خالی از معلم نیست خاطرنشان کرد: کمبود معلم با استفاده از ظرفیت معاونان اجرایی و… حل شده است.

وی تصریح کرد: دوشنبه هفته آینده نیز تعدادی نیروی جدید معرفی می‌شوند تا این نیروها به جای خود برگردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان تاکید کرد: در حال حاضر با کمک معاونان اجرایی، آموزشی، پرورشی، راهبر و… کلاس‌ها پر شده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202123
  • دیدگاه‌ها برای آمار بازماندگان از تحصیل برسد اقدام به ثبت‌نام می‌کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.