• امروز : جمعه - ۴ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 24 May - 2024
1

آمادگی لازم شبکه بهداشت و درمان نهاوند برای ایام اربعین

  • کد خبر : 24227
  • 10 مهر 1398 - 10:26
آمادگی لازم شبکه بهداشت و درمان نهاوند برای ایام اربعین

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: جهت خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی که از شهرستان نهاوند عبور می‌کنند اقدامات خوبی انجام‌شده است. به گزارش عصر همدان؛ مومنعلی دارابی صبح امروز در کمیته بهداشت و درمان شهرستان نهاوند که ویژه اربعین حسینی برگزار شد، گفت: همایش میلیونی اربعین حسینی نمادی از وحدت و عظمت […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: جهت خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی که از شهرستان نهاوند عبور می‌کنند اقدامات خوبی انجام‌شده است.

به گزارش عصر همدان؛ مومنعلی دارابی صبح امروز در کمیته بهداشت و درمان شهرستان نهاوند که ویژه اربعین حسینی برگزار شد، گفت: همایش میلیونی اربعین حسینی نمادی از وحدت و عظمت مسلمانان است و وظیفه ما در بخش بهداشت و درمان فراهم کردن شرایط مناسب برای این همایش عظیم است.

وی اظهار داشت: هرساله با نزدیک شدن به مراسم میلیونی اربعین حسینی حجم تردد زائران از شهرستان نهاوند افزایش پیدا می‌کند که به این دلیل باید تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: در سال های گذشته اقدامات خوبی انجام شده است و تجربیات ارزشمندی برای خدمت رسانی به زائران عبوری از شهرستان نهاوند کسب شده که باید در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش عظیم از این تجربیات استفاده کنیم.

دارابی گفت: جلسات کمیته بهداشت و درمان شهرستان فرصت مناسبی برای ارائه راهکارها در راستای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند در آستانه اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: در ایام اربعین دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت‌الله علیمرادیان و درمانگاه‌های سطح شهر آمادگی لازم برای پذیرش بیماران رادارند و بیمارستان شهید قدوسی در مسیر عبور زائران به سمت کرمانشاه در آماده‌باش خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: فوریت‌های پزشکی شهرستان و داروخانه‌ها هم در این فعال خواهند بود و برای شبانه‌روز داروخانه‌ها نوبت‌بندی خواهند شد.

دارابی اظهار داشت: با توجه به برپایی موکب در مسیر تردد زائران در محل پارک کوثر نهاوند یک اکیپ فوریت ها در کنار این موکب مستقر خواهد شد و به زائران خدمت رسانی می کند.

وی به اقدامات و برنامه‌های پیشرو در ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم مراجعات برای خدمات‌رسانی نیازمند توجه بیشتر مسئولین شهرستان به بهداشت و سلامت زائرین هستیم.

دارابی گفت: با توجه به برپایی موکب‌ها در شهرستان نهاوند یکی دیگر از وظایف این دستگاه نظارت بر پخت‌وپز و سرکشی از این موکب‌ها برای تأمین سلامت زائران است.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از نیازمندی‌ها، خدمات، برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمانی نهادهای مرتبط را به دست آوردیم که پس از بحث و تبادل‌نظر، ارزیابی و بررسی می‌شوند و برای اجرا در ایام تردد زائران اربعین حسینی، به‌عنوان مصوبه مورد تصویب قرار می‌گیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در پایان گفت: جهت ارائه خدمات به زائرین گرامی بخش دوم اورژانس بستری بیمارستان شهید قدوسی به‌زودی با ۱۲ تخت آماده می‌شود و همانند بخش اول که با ۱۰ تخت فعال است به خدمت‌رسانی به زائران خواهد پرداخت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24227
  • دیدگاه‌ها برای آمادگی لازم شبکه بهداشت و درمان نهاوند برای ایام اربعین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.