• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

آغاز مرحله استانی سومین رویداد بزرگ سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در دارالجهاد همدان

  • کد خبر : 134070
  • 11 آبان 1400 - 12:47
آغاز مرحله استانی سومین رویداد بزرگ سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در دارالجهاد همدان

سردار مجیدی از آغاز مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان خبر داد و گفت: این رزمایش و رویداد سراسری به منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی برگزار می شود. به گزارش عصرهمدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام ) در گفتگو […]

سردار مجیدی از آغاز مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان خبر داد و گفت: این رزمایش و رویداد سراسری به منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام ) در گفتگو با خبرنگاران از آغاز مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان خبر داد و گفت: این رزمایش و رویداد سراسری به منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای این رویداد اظهار داشت: بازیهای ویژه تلفن‌های همراه، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی از رشته های این رزمایش محسوب می شود.همچنین تولید آیتم های تصویری و پوسترهای مفهومی در کنار کارگاههای تخصصی تولید محتوا از دیگر برنامه های این رویداد خواهد بود .

فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام تاکید کرد: کشف استعدادهایی که شرایطی برای عرضه توانمندی هایی خود در حوزه تولیدات دیجیتال نداشته اند و همچنین حمایت عملی از آنها، مهمترین هدف این رویداد استانی و سراسری است.

سردار مجیدی در پایان تاکید کرد: به منظور ایجاد انگیزه و تقویت تیم های نخبه به برگزیدگان هرمحور جوایز ارزشمندی اهدا میشود و برترینها قبل از هفته بسیج به رقابتهای کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=134070
  • دیدگاه‌ها برای آغاز مرحله استانی سومین رویداد بزرگ سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در دارالجهاد همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.