• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن همدان تا ۱۰ روز آینده

  • کد خبر : 30865
  • 19 آبان 1398 - 9:08
آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن همدان تا ۱۰ روز آینده

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن همدان تا ۱۰ روز آینده خبر داد. حسن ربانی ارشد، مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص روند اجرای طرح ملی مسکن در استان همدان اظهار کرد: این طرح در ۱۰ استان کشور […]

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن همدان تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

حسن ربانی ارشد، مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص روند اجرای طرح ملی مسکن در استان همدان اظهار کرد: این طرح در ۱۰ استان کشور از جمله استان همدان براساس اعلام آمادگی و وجود متقاضی برای ثبت نام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل حجم ثبت نام کنندگان و متقاضیان مسکن وزارت راه و شهرسازی در هر روز سایت ثبت نام سه استان را باز می‌کند افزود: ظرف دو سه روز آینده (نهایت تا ۱۰ روز دیگر) سایت ثبت نام متقاضیان مسکن در استان همدان نیز آغاز به کار می‌کند.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت تا دو هزار نفر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

ربانی ارشد خاطرنشان کرد: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت مانند همدان و ملایر به نسبت جمعیت تعداد افراد واجد شرایط برای ثبت نام طرح ملی مسکن افزایش می‌یابد.

وی در خصوص شرایط ثبت‌نام در این طرح گفت: این شرایط شامل تاهل فرد، سکونت ۵ سال در شهر مورد نظر، فرد متقاضی خانه اولی باشد و تاکنون از امکانات دولتی استفاده نکرده باشد.

ربانی ارشد بیان کرد: سقف تسهیلات این طرح ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت اقساط در ۱۸ ماه انجام می‌شود.

وی در خصوص روند اجرای ساخت مساکن مهر در استان همدان نیز تصریح کرد: ساخت مساکن مهری که مشکلات حقوقی ندارد امسال به اتمام می‌رسد.

ربانی ارشد اضافه کرد: در حال حاضر ۵۰۰ مسکن مهر در همدان معارض حقوقی ندارند و ۲۲۰ مسکن مهر نیز دارای معارض حقوقی هستند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=30865
  • دیدگاه‌ها برای آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن همدان تا ۱۰ روز آینده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.