• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به تعویق افتاد

  • کد خبر : 76154
  • 29 تیر 1399 - 12:28

فاطمه مهاجرانی گفت: احتمالاً آزمون تیزهوشان سال ۹۹ با تأخیر دو هفته‌ای برگزار شود و اگر شرایط کشور اجازه دهد، ‌آزمون را برگزار خواهیم کرد. به گزارش عصر همدان؛ فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با بیان این که در شرایط فعلی همه ما موظف به اجرای تصمیمات ستاد ملی […]

فاطمه مهاجرانی گفت: احتمالاً آزمون تیزهوشان سال ۹۹ با تأخیر دو هفته‌ای برگزار شود و اگر شرایط کشور اجازه دهد، ‌آزمون را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش عصر همدان؛ فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با بیان این که در شرایط فعلی همه ما موظف به اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله به کرونا هستیم، اظهار کرد:  با  این که همه برنامه ریزی‌ها انجام شده بود و ما نیز مایل بودیم که آزمون برگزار شود، ولی به جهت تأکیدی که ستاد ملی مقابله با کرونا داشت، اعلام شد که این آزمون نیز برگزار نشود و ما هم پذیرفتیم.

وی افزود: احتمالاً آزمون تیزهوشان سال ۹۹ با تأخیر دو هفته‌ای برگزار شود و اگر شرایط کشور اجازه دهد، ‌آزمون را برگزار خواهیم کرد.

مهاجرانی با اشاره به زمان مطلوب برای برگزاری ازمون خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن تأخیر دو هفته‌ای روز نهم یا دهم مرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم که تا دوهفته دیگر شرایط کشور برای برگزاری این آزمون مهیا شده باشد.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: هر چه که ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گوید صرفا برای حفظ سلامتی مردم و کم شدن بار کاری کادر درمان است از این رو آزمون ما نیز دو هفته به تأخیر افتاد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76154
  • دیدگاه‌ها برای آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به تعویق افتاد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.