• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

آدرس غلط ندهید؛ برجام سایه جنگ را کنار نزد/شهید قهاری‌ها سایه جنگ را از کشور زدودند

  • کد خبر : 104835
  • 05 اسفند 1399 - 9:01
آدرس غلط ندهید؛ برجام سایه جنگ را کنار نزد/شهید قهاری‌ها سایه جنگ را از کشور زدودند

حجت‌الاسلام حسین علی با تأکید بر اینکه اعتمادی به آمریکا نیست و اینکه می گویند برجام سایه جنگ را از کشور کنار زده، دروغ است، گفت: سایه جنگ را وجود شهدایی امثال شهید قهاری سعیدها، از کشور کنار زد. به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام حسین علی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان […]

حجت‌الاسلام حسین علی با تأکید بر اینکه اعتمادی به آمریکا نیست و اینکه می گویند برجام سایه جنگ را از کشور کنار زده، دروغ است، گفت: سایه جنگ را وجود شهدایی امثال شهید قهاری سعیدها، از کشور کنار زد.

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام حسین علی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان، با اشاره به اینکه شهید قهاری سعید علی رغم اینکه فرمانده بود اما در جلوی همه لشکر حرکت میکرد، گفت: او ترس نداشت و شجاعانه مقابل دشمن ایستاد.

وی با اشاره به اینکه با وجود شهدا به امنیت رسیده‌ایم، گفت: اینکه میگویند برجام سایه جنگ را از کشور برداشت، یک دروغ بزرگ، انحراف و فریب افکار عمومی است چراکه دشمن در گذشته هم با شبه برجام ها وارد و مسئله جنگ را به راه انداختند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان تأکید کرد: سایه جنگ را وجود شهدایی امثال شهید قهاری سعیدها، از کشور کنار زدند .

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا مرموزانه و مؤذیانه ورود کرده ، گفت: امروز سفر مدیرکل آژانس هسته‌ای راهبرد آنها مشخص کرده است.

حجت‌الاسلام حسین علی با ولادت حضرت جوادالائمه را پر خیرترین مولود جهان خواند و در محضر شهید قهاری از وی شهادت را طلبید.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104835
  • دیدگاه‌ها برای آدرس غلط ندهید؛ برجام سایه جنگ را کنار نزد/شهید قهاری‌ها سایه جنگ را از کشور زدودند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.