• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

آب اسدآباد باید شبانه ۳ ساعت قطع شود نه تا اذان صبح!/ نماینده مجلس: تابستان امسال مشکل آب نخواهیم داشت!

  • کد خبر : 180437
  • 07 فروردین 1402 - 10:59
آب اسدآباد باید شبانه ۳ ساعت قطع شود نه تا اذان صبح!/ نماینده مجلس: تابستان امسال مشکل آب نخواهیم داشت!

کیومرث سرمدی‌واله با تأکید بر اینکه قطعی آب در ماه مبارک رمضان باید از یک شب تا ۳ بامداد باشد، و از آن ساعت به بعد نباید منطقه ای قطعی آب داشته باشد، گفت: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته، تابستان امسال کمترین مشکل آب شرب را در اسدآباد خواهیم داشت. به گزارش عصرهمدان؛ روزها پر […]

کیومرث سرمدی‌واله با تأکید بر اینکه قطعی آب در ماه مبارک رمضان باید از یک شب تا ۳ بامداد باشد، و از آن ساعت به بعد نباید منطقه ای قطعی آب داشته باشد، گفت: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته، تابستان امسال کمترین مشکل آب شرب را در اسدآباد خواهیم داشت.

به گزارش عصرهمدان؛ روزها پر برکت ماه مبارک رمضان در حال گذر است اما همچنان مردم اسدآباد از قطعی آب در ساعات پایانی شب منتهی به وقت سحر و نماز صبح در این ایام گلایه دارند!

در این زمینه، با پیگیری موضوع از نماینده مردم اسدآباد در مجلس باخبر شدیم که تنها دو ساعت از بامداد هر شب آب فشارش کم و یا قطع شود، اما این در حالی است که همچنان از ساعت ۱ بامداد تا حوالی ساعتی بعداز نماز صبح آب در بسیاری از مناطق قطع است و مردم گلایه دارند.

کیومرث سرمدی‌واله، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در خصوص این مشکل در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: حود ۳۵ سال است شبکه آبرسانی این شهر نوسازی نشده و مشکل قطعی‌های مکرر آب در این شهر وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته با پیگیری‌های زیاد چندین چاه که از مدار خارج شده بودند را مجدد به مدار بازگرداندیم، افزود: اخیرا” سه چاه تجهیز و وارد مدار شده است، و سه چاه پدافندی نیز جانمایی و اخیرا” از وزیر نیرو و از محل اعتبارات ملی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم که در حال تخصیص است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یادآور شد: در بررسی‌ها و تأکیدات اخیر قطعی آب در ماه مبارک رمضان باید از یک شب تا ۳ بامداد باشد، و از آن ساعت به بعد نباید منطقه ای قطعی داشته باشد.

وی تأکید کرد: در صورتی که محله ای بیش از این ساعت قطعی آب دارد، یا به ما اطلاع دهید یا اداره آب. باید کم فشاری یا قطعی آب اسدآباد تنها شبانه ۳ ساعت بیشتر نباشد. که مردم برای گرفتن روزه دچار مشکل نباشند.

سرمدی‌واله اذعان کرد: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته، تابستان امسال(۱۴۰۲) کمترین مشکل آب شرب را در اسدآباد خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180437
  • دیدگاه‌ها برای آب اسدآباد باید شبانه ۳ ساعت قطع شود نه تا اذان صبح!/ نماینده مجلس: تابستان امسال مشکل آب نخواهیم داشت! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.