• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس خبر داد

تکمیل پروژه آب و فاضلاب و تجهیز خانه بهداشت کوی ولیعصر(عج) همدان

  • کد خبر : 2321
  • 28 مهر 1397 - 16:16
تکمیل پروژه آب و فاضلاب و تجهیز خانه بهداشت کوی ولیعصر(عج) همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از تکمیل پروژه آب و فاضلاب و تجهیز خانه بهداشت کوی ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛  امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس همراه با جمعی از مدیران استان، مدیرکل مخابرات، مدیرعامل آب و فاضلاب همدان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر، معاون فرماندار همدان و جمعی از اهالی و معتمدین شهرک ولیعصر به بررسی مسائل و مشکلات مردم این منطقه پرداختند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اظهار کرد: میز خدمت نباید مدیران را از ارباب رجوع دور کند؛ مدیران باید با افتخار در بین مردم حضور یافته و کار اربابان خود را انجام و آنها را تکریم کنند.

امیر خجسته با بیان اینکه نیازهای رو به رشد خدمات شهری و رفع موانع آن از نیازهای مبرم شهرهاست، اظهار کرد: یکی از موانع و مشکلات منطقه ولیعصر(عج) فاضلاب این شهرک است که با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در دست اقدام قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قطعا با تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب کوی ولیعصر بخش عمده‌ای از مشکلات این منطقه رفع خواهد شد، گفت: قسمتی از عملیات فاضلاب شهرک ولیعصر طی چند سال اخیر با پیگیری‌های انجام شده به بهره‌برادری رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: تعدادی از کوچه‌های این منطقه بدون بهره‌مندی از فاضلاب رها شده بود که ادامه روند کار با بررسی میدانی انجام شده توسط مدیرعامل آب و فاضلاب به زودی انجام خواهد گرفت.

در پایان برای رفاه بیشتر اهالی این منطقه در خدمات امور مشترکین و جلوگیری از سرقت سیم‌های ارتباطی با پیگیری از مدیرعامل مخابرات مقرر شد قسمتی از کابل‌ها از زیرزمین عبور کنند و برای رفاه حال مشترکین نیز امور مشترکین مخابرات تا دو ماه آینده در ساختمان احداثی از شرکت ایجاد شود تا برای سرویس‌دهی و خدمات‌دهی در حوزه مخابرات در اختیار اهالی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2321
  • دیدگاه‌ها برای تکمیل پروژه آب و فاضلاب و تجهیز خانه بهداشت کوی ولیعصر(عج) همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.