• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

اعتراض گسترده کاربران شبکه های اجتماعی به اقدام ضد بشری دولت نیجریه علیه شیخ زکزاکی/ این یک آپارتاید نوین است!

  • کد خبر : 15370
  • 25 مرداد 1398 - 15:42
اعتراض گسترده کاربران شبکه های اجتماعی به اقدام ضد بشری دولت نیجریه علیه شیخ زکزاکی/ این یک آپارتاید نوین است!

پایشگران شبکه های اجتماعی کاربران این شبکه ها با کلید واژه #FreeZakzaky در حال اعتراض به اقدام عجیب دولت نیجریه برای قتل تدریجی این روحانی مسلمان هستند. به گزارش عصر همدان؛ پایشگران شبکه های اجتماعی کاربران این شبکه ها با کلید واژه #FreeZakzaky در حال اعتراض به اقدام عجیب دولت نیجریه برای قتل تدریجی این […]

پایشگران شبکه های اجتماعی کاربران این شبکه ها با کلید واژه #FreeZakzaky در حال اعتراض به اقدام عجیب دولت نیجریه برای قتل تدریجی این روحانی مسلمان هستند.

به گزارش عصر همدان؛ پایشگران شبکه های اجتماعی کاربران این شبکه ها با کلید واژه #FreeZakzaky در حال اعتراض به اقدام عجیب دولت نیجریه برای قتل تدریجی این روحانی مسلمان هستند.

بخشی از کاربران که موقعیت مکانی آنها در آفریقا گزارش شده است اقدام دولت نیجریه را یک آپارتاید نوین علیه مذاهب مسلمان در این منطقه می دانند.

کاربران زیادی در ایران و کشور عربی منطقه نیز با هشتگ #Nigeriasapartheidregime نگرانی خود از به خطر افتادن جان رهبر جنبش اسلامی نیجریه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=15370
  • دیدگاه‌ها برای اعتراض گسترده کاربران شبکه های اجتماعی به اقدام ضد بشری دولت نیجریه علیه شیخ زکزاکی/ این یک آپارتاید نوین است! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.